laukje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

laukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 10:06

Ik verzorg Laukje nu bijna anderhalf jaar. Ik wist dat de zaken op stal wat minder waren de laatste tijd wegens omstandigheden. Ik werd al gewaarschuwd dat Laukje mischien weg moest. maar ik ging er van uit dat alles wel goed zou komen, nou mooi niet dus. Ze hebben het eerst bij mensen van stal geprobeerd zodat ik haar nog kon zien maar niemand die het in deze tijd aandurft, dus dat ging al niet door. Toen heben ze het bij mensen geprobeerd die lessen bij ons op stal, weer niemand.
Ik had het idee dat ze binnen een paar weken wel op internet moest staan maar dat deed ze niet (ik gelukkig)
En toen plotseling! Ik was aan het lessen met laukje en er was een vrouw die een trainings paard heeft staan bij ons, die had wel interesse!
Ze heeft een dag later een lesje gehad op Laukje en warempe,l ze kon Laukje nog aan ook.
Ze zij tegen mij dat ze nog een buitenrit wou proberen, dit heeft ze dus vorige week zondag gedaan.
Toen hun terug kwamen was ik al bezig met mij nieuwe verzorgpaard, die ik al een paard keer in de week mocht rijden voor het geval Laukje weg ging. En zij waren net trug en gingen afzadelen. Vlak daarna kwam ze naar mij toe en vroeg ze: of ik haar zou willen helpen met laukje als zij der zou kopen. Ik was helemaal stil en snapte het niet. ze zij dat ik er maar een tijde over naar moest denken.
later legde sylvia mij uit dat ze graag wou dat ik Laukje de rest van de tijd reed als zij b.v. ziek was of geen tijd had en dat ze zelf maar 2x in de week rijdt dus dat ik de rest mag rijden, ik mag gewoon WRAN wedstrijden blijven rijden.
nou ik dus een dag later gezegd dat ik dit wel wou doen! nou Laukje wordt volgende week dinsdag verhuist! ik moest dit even kwijt! ik weet niet of ik het op de juiste plek heb nergezet maar zo niet hoop ik dat iemand hem dan wil verplaatsen.'

ik moet zeggen dta ik nog niet precies weet of ik er nu blij mee moet zijn of niet. voor laukje ben ik wel blij zij heeft in iedergeval een goed huisje bij mensen die echt gek op haar zijn. voor mezelf weet ik het nog niet. ik kan voorlopig nog van de luxe van 2 paardjes kiezen en over een tijdje moet ik maar weer verder kijken.

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:48

Nou eeeh... Dat is echt leuk voor je! Hoort dit niet een beetje in HK?

jessetjuhhh

Berichten: 612
Geregistreerd: 25-10-08

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:30

Heey xxx!

Ben jij xxxx?

Ik ben Jesse van Andorra
Maa Leuk verhaal!
Ik zocht iets onfo over Laukje en toen kwam k dit tege!

Lol joh

groetjes jesse

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:36

Als je de kans krijgt om zo vaak op Laukje te blijven rijden, en de vrijheid krijgt om wedstrijden te blijven rijden, zou ik het wel weten hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je huiverig bent. Uiteindelijk gaat het niet om het paard maar om de nieuwe eigenaar. Geef het een kans, schuif het niet te ver weg. Kijk naar voren en niet naar achteren en durf risico's te nemen.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:05

Volgens mij moet je nodig je bed opzoeken Cassidy! Knipoog

Het betreft hier een topic uit 2004...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:20

Jee, niet gezien. Maar dan kan hier wel een slotje op?

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:27

Ik heb al geTEMd Knipoog

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:16

hier kan idd een topic op is een oud topicvan mij die gebruikersnaam is ook niet meer ingebruik.
@ cassidy Laukje is inmiddels in mijn eigen bezit Knipoog

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: laukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 01:14

Hier dan een slotje Lachen