sliding stop aanleren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

hahahahahah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 23:43

hahahahahahaha,de dommigheid van boogie kan ik BIJNA begrijpen Koe
maar de dommigheid van sonja slaat weer alles,wat!!!!!!!!!! wordt jij boos omdat iemand zegt en denkt wat jij een half jaar geleden dacht en zei }>
ik heb je toen op niet mis te verstane manier aan het verstand gebracht wat ik over je denk(denk ik nu nog) als dank probeerde je me te laten bannen }> maar jij bent echt niet in staat om iemand de les te lezen Cool als je nu zou vertellen wat jou ervaring is en waarom het mis is gegaan heeft boogie er misschien iets aan,maar probeer niet te doen alsof je het weet ik ben Blaze niet jij Cool
vertel hoe ik je onderuit heb gehaald en je daardoor bent gaan nadenken
(je had wat prozac nodig toen maar dat is niet zo erg)maar ga niet verkondigen dat zij het fout doet,dat doe ik wel dat is mijn devils given right }> .



Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 18:33

[quote="Carys"]Blaze, ik zie dat je weer helemaal door hebt dat het de vraag is van een meisje van 13 jaar. Je hebt je taalgebruik er helemaal op aangepast. Flinke vent weer he!
Ondertussen weer een ander proberen onderuit te halen, verveel je je?
Wees blij dat er interesse is voor de westernsport, we moeten allemaal ergens beginnen. Sommigen blijven daarin steken, maar ja... daar doe je niets aan.
quote]


jong geleerd is oud gedaan Cool
ik probeer niets }>
ik doe het Extreme duivel

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re: hahahahahah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:56

Sonja schreef:

Je hebt zoals gewoonlijk weer eens helemaal gelijk Blaze Knipoog Hoe moest het ook al weer..... Eerst keihard trainen, dan op NK, dan keihard op je bek gaan, en dan je paard verkopen }> Verdorie was ik het weer vergeten.... ik zal proberen nog beter m'n best te doen, toch maar weer eens beter op die constructieve bijdragen van je letten *LOL*
.


Je begint het te leren Knipoog (neeee niet het rijden )
Zou het bijna zelf geloven Cool

Toch moet ik zeggen dat je wel humor hebt ondanks alles,want ik heb met je gesproken vandaag en dat viel best mee Schijnheilig ( ja ook ik was in Lisse) Knipoog
Vraagje!!!! heb je niet zien rijden vandaag??/ Sta je in Lisse??? of heb je gewoon altijd je sporen om???? }> En het is toch zonde om je paard te dreigen dat hij als hamburger eindigd als hij/zij niet luisterd Verward
(jaja was jou humor ik weet het ) Clown

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re: hahahahahah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 00:55

Sugarmiss"]
[quote="Blaze schreef:
[het is toch zonde om je paard te dreigen dat hij als hamburger eindigd als hij/zij niet luisterd Verward
[quote]

Ik dreigde mijn kip ook altijd met de BBC als ze geen ei gelegd had Knipoog en mijn kat dat ik saté van haar zou maken als ze weer eens iets uitgespookt had (ze heette Pinda) Haha!



ik dreigde niet ik deed het Frusty
dus ben ik de ergste Schijnheilig

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 19:06

Sonja schreef:
Tja, DC, wij hebben een naam laag te houden Knipoog Maar ach, ken je dat Duitse spreekwoord nog uit je Nederlands tijd? Wass sich liebt... *LOL* *LOL* *LOL*

Trouwens Blaze, had idd m'n sporen nog om, ben direct vanuit Lisse naar de paarden gegaan (staan daar niet, Lisse heeft nl. geen draaiorgel), snappie? Als je volgende keer weer zo aardig bent zal ik vragen of je op de terugweg nog even komt kijken Haha! het ligt op je route.




hahahahah ja we doen ons best }>
maar helaas Sonja in ben bezet Knipoog
ennnnnnn ja ik neem je uitnodiging aan(ben altijd aardig Cool )



maar ok even toch nog over dat stoppen.
we vallen altijd in herhaling western bestaan uit vele onderdelen en een onderdeel heeft als gevraagt maneuvre een stop.
thats it!!!!!!!! dus boogie leer eerst de basis en dan ga je kijken wat je leuk vind en waar eventueel je paard voor geschikt is.en die basis leren duurt echt iets langer dan 5 maanden Schijnheilig
meeste mensen vallen dan ook af omdat het allemaal toch net iets moeilijker is als het er uit ziet.
als je gaat opzoeken hoeveel western gereden paarden in nederland zijn en je zet daar tegen over de paarden die een mooie stop maken dan denk ik dat je schrikt.
maar je wil echt actie dan ga je natuurlijk cutting doen Pling
als je ooit op een ervaren cutting paard hebt gezeten en hebt gevoeld wat dat paard gedurende 2.5 min onder je doet met een goed werkende koe dan is een sliding stop meteen minder spectaculair Kwijl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers

cron