ik zoek informatie Jack over dun it van Rieky Young

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 08:36

Hoi Debora,
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik ben ook helemaal weg van Jodi, en natuurlijk van zijn vader Hollywood Dun It. Daarom hebben mijn zus en ik vorig jaar een veulen van hem gekocht, een palomino merrie. We hebben haar BQ Jodis Lil Athena genoemd, maar we noemen haar kortweg Holly. Deze maand wordt ze 1 jaar. Holly´s moeder heet Money In The Socks, een cowhorse met in haar bloedlijnen o.a. Doc Athena.
Weet je trouwens dat aankomende zondag 7 april in Vorstenbosch de hengstenshow is? Hier wordt Jodi ook geshowed en zo als het er nu naar uit ziet, zal Holly daar ook te zien zijn. Ze is alleen niet te koop!! Dus als je al je vragen beantwoord wilt, kun je het beste daar heen gaan. Het begint om 11.30u als ik het goed heb.
Met welke merrie wil je een veulentje gaan fokken?

Ik had hieronder twee foto´s willen zetten van Holly, maar zoals altijd krijg ik zoiets niet voor elkaar Verdrietig . Ik heb net bij Tripod een pagina in elkaar ´gedraaid´ in de hoop het dan wel voor elkaar te krijgen. De link is http://dustraci.tripod.com/jolandevdberg/
Ik ben benieuwd of het nu gelukt is!
Laatst bijgewerkt door Jolande op 01-04-02 23:04, in het totaal 4 keer bewerkt

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:12

Nou ik geloof dat het me gelukt is een site in elkaar te draaien met foto´s van Holly. Mooi is ie niet echt geworden, maar daar moet je maar niet op letten, wat wil je in een half uur midden in de nacht Haha! ! De link is http://dustraci.tripod.com/jolandevdberg/

Debora, Jodi is inderdaad de afkorting van Jack Over Dun It. Dit is de naam zoals hij eigenlijk overal bekend is. Vandaar dat dat ook in de naam van ons veulen staat.

Jac, ik weet niet of het binnen of buiten is, vorig jaar was het binnen dus ik verwacht dit jaar ook. De mensen willen toch langs de stallen kunnen lopen en vanuit de bar heb je een goed uitzicht op de rijbak.

Groetjes!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:26

Ja ze is mooi he! Wij zijn ook erg in onze nopjes met haar.
De hengstenshow is zondag 7 april bij Burgmeijer Quarterhorses in Vorstenbosch en begint als ik me niet vergis om 12.30u. Alle dekhengsten worden dan onder het zadel getoond en ook (als ze aanwezig zijn) de nakomelingen van die hengsten. Ik vind het altijd harstikke leuk om te zien!

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 09:47

Ha Desiree,
Harstikke leuk als jij en Sandra ook gaan kijken. Helaas pindaboter zal ik er waarschijnlijk het grootste deel van missen omdat ik met Jobbe naar een behendigheidswedstrijd moet. Maar Adrienne is er in elk geval met Holly dus die kom je in elk geval tegen. Holly is ondertussen nog steeds flink in de rui. De palomino kleur begint er al goed door te komen, alleen in haar hals zit nog wat meer wintervacht. Maar met dit mooie weer zal dat ook wel vlug eruit komen.

Groetjes!

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Re: ik zoek informatie Jack over dun it van Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 09:56

debora/ry schreef:
ik vind het alleen wel jammer dat ie niet zo groot is.. Maar verder echt helemaal geweldig! Waar ligt de prijsklasse van een veulentje/jaarling van deze hengst??
groetjes en bedankt voor de info!


Nou ik geloof nooit dat Jodi maar 1.45m is. Ik denk dat hij de 1.50 wel haalt (al staat het zo op western.ibs). De prijsklasse is denk ik zo hoog als de welbekende gek er voor geeft Knipoog Wij (mijn zus en ik) waren specifiek op zoek naar een nakomeling van Hollywood Dun It waar ik dus helemaal weg van ben. Na het mailen naar McQuay in de US bleek echter dat de prijs van een jaarling voor een amateur begon bij een prijs van $20.000,00 Een beetje heel erg veel dus en zeker niet haalbaar voor onze portemonai! Toen kochten ze bij Burgmeijer Jodi en ook hem vonden we echt geweldig! Dus besloten we een nakomeling van hem te nemen. Ik denk dat je voor een veulen van Jodi toch zeker wel rond de fl10.000,00 moet denken, maar het ligt natuurlijk ook aan de moeder. Ik weet dat er destijds ook een hengstveulen van hem van een paar weken oud te koop stond bij een particulier die er fl.16.000,00 voor vroeg maar daar had de moeder ook een hele goede afstamming van (ik geloof Peppy San). Kortom het varieerd en hangt van allerlei dingen af.

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers