Jaarling toiletteren.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Jaarling toiletteren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 10:38

Hoe krijg ik mijn jaarling, met wilde manenbos en voorjaarsvacht, in showkostuum?? Vooral zijn manen, ik zou niet weten hoe je die zo mooi kort krijgt. Trekken lijkt me geen optie, dan houdt ie niets over!! Wie heeft raad??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....



FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-02 11:31

Francis..................je denkt toch niet dat ik op zondag kom.......hahahahahaa, nee, het 'Bontje' blijft thuis. Ik ga op vrijdagmiddag met de Quarter. Dus die zilvershampoo vervang ik voor 'dunnen- shampoo'!! Dat scheerapparaat is nog steeds geen succes. Man o man, wat een hysterie!! Ik ben gisteren met de schaar bezig geweest en met engelengeduld kon ik ook zijn babypluis- pluk wat 10 cm uit zijn oren hing, afknippen. De sokken mag ik met de schaar zo wegknippen en onder zijn hoofd en rondom zijn mond en ogen is het ook geen enkel probleem. Wat doe jij met de staart verder nog?? Frummel heeft vorig najaar zijn complete bovenkant van de staart weggeschuurt, dus een elegante staart is het niet!!! Maar okee......zou een jury daar ook begrip voor hebben? Het gaat toch om o.a. bouw....en dat zit wel redelijk goed. Nu moet ie alleen nog leren om aan de hand mee te draven. Hij trapt daar momenteel niet meer in. In mijn uppie begin ik niet zoveel tegen een ezelige jaarling he......dus volgende week gaat zijn moeder weer richting de hengst en komt Frummel thuis te staan voor een spoed- cursus halter- gedrag. Dan heb ik tenminste mijn vader in de buurt als hulpje Haha! . Ook die hood moet ik zien te bemachtigen...ik vrees dat ie 'm niet van zijn moeder past, alhoewel.......straks even passen. Nog meer tips????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Jaarling toiletteren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 08:45

Ik dacht, omdat je daar altijd zo'n reclame voor maakt her en der, dat je op zo'n goede manege stond. Kunnen die je dan niet verder helpen.

Om je even uit je bezorgdheid te halen.....Dineke hoopt rond de tijd van de wedstrijd zelf een wereldburger op de wereld te zetten, ze loopt (eeehhh, waggelt...) dus nu zelf vol zenuwen rond. Die heeft dus momenteel andere zorgen aan haar hoofd...... Haha!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 09:05

Ik zal vandaag eens vol goede moed de schaar er beheerst in zetten. De wintervacht komt er nu met het lekkere weer vlot uit. Het zal niet compleet een tropenkostuum worden, maar het wollige is eraf. Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren op 'nieuw terrein'. Thuis staat ie inderdaad al als een blok wanneer ik 'm 'Stayyyy....' influister. Beetje aan het haltertouw kleine tikjes geven om zijn voeten vierkant te laten zetten en hij staat...... Nu ga ik dat steeds op andere plekken doen, naast de weg, in de wei, tussen de stallen.....tja, volgende week thuis en eens op de lokale manege proberen. Heb jij Dot al thuis Francis of ga je vanaf haar logeer- adres richting Wanroy?? Smokey, doe jij ook mee? En zoja, waaraan doe je mee? Kunnen we zowat een meeting houden, Pling . Oja, ik maak trouwens veel reklame voor Dineke en JJ, de manege is klote, maar Dineke en Jacob zorgen super voor de paarden die zij daar hebben staan, afgezonderd van de rest van het manegegebeuren. Ik maak dan ook reklame voor DJ Training Stables. Niet te verwarren met Paardensportcentrum De Wolden!!!! Verder is zij mijn vriendinnetje.....en voor een vriendin doe je dat toch, lekker reklame maken Knipoog ...........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 23:08

Misschien eens koffie bij me komen leuten??!! Ik kom vrijdag aan en ga na de halterklasses direct weer naar huis.....om 18.00 uur zoonlief weer uit de creche ophalen, hahaahhahahaha.......... Schijnheilig

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers