Nieuw WRAN reglement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Nieuw WRAN reglement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 00:14

Hallo, leden van de WRAN hebben laatst voorstellen tot wijziging van het reglement thuis gestuurd gekregen, hierover zou op de algemene ledenvergadering van de WRAN, 17 maart jl gestemd worden. Iemand daarbij aanwezig geweest, weet iemand of die aanpassingen er door zijn gekomen.
Met name de opdeling van de wedstrijden in categorien A, B, C, D ben ik benieuwd naar, want onder categorie D wordt verstaan regionale/lokale show zonder highpoint noteringen. Wat dus betekent dat je een echte WRAN wedstrijd kunt organiseren voor beginners, waarbij een goed resultaat geen invloed heeft op de beginnersstatus omdat de showresultaten niet in de archieven worden bijgeschreven. Dit ter stimulatie van beginnerswedstrijden, dat daarvoor toch een wran erkenning aangevraagd wordt, en dus volgens het boekje georganiseerd wordt en dus zonder gekke verrassingen voor ons ruiters.
Ik denk dat dit een stimulans is voor organiserenden om meer lokale kleine beginnerswedstrijdjes op te zetten, wetende dat ze op de expertise en hulp van de WRAN kunnen rekenen en daarbij ook een groot deelnemersveld kunnen verwachten omdat niemand rekening hoeft te houden met de maximaal 7 plaatsingspunten die in een jaar gehaald mogen worden voordat je naar de amateurs overmoet.

Dus iemand iets wijzer dan ik?

(Zou trouwens ons oude topic over de plaatsingspunten hiertoe bij gedragen hebben, zou Bokt zoveel influence hebben?)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

nieuw wran regelement

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:21

Dat zou wel heel erg gaaf zijn, kunnen ze ook misschien wat dichter bij huis georganiseerd worden!!
Groetjes marielle