clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 09:51

Hoi ik was er ook zaterdag maar er zullen er zijn die niet weten wie ik ben *LOL* (ik was met monique mee)
Was leuk om gezichten bij somige namen te zien, maar van de clinic heb ik helaas te weinig mee gekregen. zowel door het geluid als het gekwek
Om in te haken op de discussie Holly, leuk paard.....maar met een gebruiksaanwijzing.
Ik zag mijn eigen merrie Kokopelli door de bak sjesen maar dan in het bruin Extreme duivel nu heb ik geen quarter maar wel ook zo'n "aanwezige tante"
Het valt niet mee met zo'n paard te werken maar ik heb nu ook goeie begeleiding (en sommige onder ons kunnen daar over meepraten Lovers )
Holly is nog erg jong tussen de oortjes denk ik zo als ik het kon zien, en nee dat wil niet zeggen dat ze dan door de bak mag racen, maar ik denk dat een te harde aanpak (die ik niet gezien heb hoor hou me ten goede) een averechts effect heeft.

btw die paint die meedeed Joker heetie die geloof ik? Kwijl geweldig love at first

succes allemaal ik hoop jullie nog een keer te ontmoeten maar dat zal niet elke keer zijn da's me te ver Gaaaap


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers