Ieeeeeeeekkkkkkkkkksssssssss Vent in het bos!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Ieeeeeeeekkkkkkkkkksssssssss Vent in het bos!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 21:32

Galoppeer ik op een rustige zondag ochtend lekker samen met Mac door het bos, staat er ineens een vent achter een boom!!!!!!!!!

Met een camera!!!!!!!

Bleek het mijn eigen man te zijn. Hij stond al 3 kwartier op de bonnefooi midden in het bos te wachten, speciaal om van Mac en mij een actiefoto te maken Lovers

Nou, hier komt ie dan:

Afbeelding

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:42

LOL gelukkig maar. De titel deed me al schrikken.

Wat als je een ander pad had genomen Verward Had ie daar nu nog gestaan... *LOL*

Ik kom ook regelmatig 'enge' dingen in het bos tegen, maar gelukkig heeft zo'n western zadel een knop... Schijnheilig

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:54

Leuk zo'n vent in het bos Haha! . Bij ons in het bos staan echte "vieze mannen". Je weet wel van die anonieme homo's die even moeten "overwerken" terwijl vrouw en kinderen thuis zitten te wachten Misselijk . Voor de kenners "Kalix Berna". Als ik daarlangs kom met mijn paard ga ik altijd even in gallop want ik moet nix hebben van zulke viespeuken. Jij geluk dat het geen viezerik was Haha!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 21:55

Breek me de bek niet open over die knop Extreme duivel Daar bleef ik in dezelfde rit dus achter hangen met mijn jas. Zeer genant. Ik zal het even toelichten.

Sinds Rainbow niet meer bij ons woont is Mac ietwat onzeker Lovers Hij kan echt, echt, echt het bos niet meer in, want misschien komt hij dan ook wel nooit meer terug Knipoog

Dus de eerste 500 meter in het bos is 1 groot gevecht. Zo ook deze zondag ochtend. Ik heb zeker een half uur over de eerste 500 meter gedaan. Mac wou alleen maar stilstaan, dribbelen en achteruit, maar dus niet de goeie kant op Frusty De eerste tijd tuinde hij er nog in als ik hem achteruit de goeie kant op liet lopen. Maar dat duurde dus maar even.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik moest er 3 keer afstappen om hem heeeeeeeeel boos toe te spreken en met een flinke pets van de teugel op zijn kont Bloos weer vooruit te krijgen (dat durf ik dus niet als ik er op zit...............)

Na een tijd kwamen er engelse ruiters steeds dichter bij. 2 van die kakballen, heren die zondags lekker een ritje in het bos doen. En ik stond daar nog steeds het pad te blokkeren met mijn stoere cowboypaard. Ik dus weer snel eraf en ja hoor, toen bleef ik met mij jas aan de knop hangen. Gek he dat western ruiters zo'n slechte naam hebben Bloos

Ik kreeg van de heren nog het vriendelijke aanbod om een zweepje te lenen Pling en ben een stukje met ze mee op gereden. Na een minuut of 10 durfde Mac gelukkig wel weer alleen verder. Het is gewoon een schatje Dromen

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:00

Leuke foto hoor!
Nog een geluk dat jij niet net die dag een andere route besloot te nemen... Knipoog

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:16

Haha , die twee gezichten van jullie ook !!!!

Lief !!!

Leuke foto geworden hoor !!!

(was dit nog de schrikreactie op de foto ?
wel humor om te zien Haha! , hihi !)

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:49

Over mannen in het bos kan ik ook wel meepraten hoor. Toen ik nog in Geldrop op de manege stond met mijn paard, kwam ik iedere zondagmorgen een vent met de broek omlaag tegen. Op een gegeven moment groetten we elkaar, want het wordt toch een soort van kennis van je heh....
Het meest bijgebleven is dat mijn nichtje en ik een ritje maakten wederom op een mooie zondagmorgen(populair bij potloodventers, denk ik) toen we over een vrijend homostelletje moesten springen, Lagen open en bloot op ONS ruiterpad...Ik zie de gezichten van beide heren nog en ook hoe ze probeerden te bedekken wat er te bedekken viel....
We waren zo verbaasd dat we snel zijn doorgereden, maar eenmaal thuis op stal hebben we zoooooo ontzettend in een deuk gelegen.......

Gelukkig zit je hoog te paard en ben je zo een eind weg gegaloppeerd. Zonder paard ga ik echt alleen de bossen niet in hoor.....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 23:00

Niet klagen mensen! Haha! Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden *LOL* ). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden Huilen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 00:14

Gaaaaffffff, kan ik hem even lenen voor hier in het bos?

xono schreef:
Niet klagen mensen! Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden ). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden


Hoho, wij hebben het Kalingsebos en het Bergsebos waar we kunnen rijden in de nabije omgeving van Rotterdam, dus we heben niks te klagen hier. Tis maar wat je gewend bent en waar je genoegen mee kunt nemen fot the time being. Kijk een bos zoals op de veluwe en omstreken zal het nooit worden, maar tis allicht meer dan een bak of asfalt.

Viv

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 10:25

Ja dat aan de knop blijven hangen heb ik meer gehoord, maar dan met andere onderdelen van dameskleding Bloos . Ooit eens gelezen op een amerikaans forum dat iemand tijdens het afstijgen op een show met haar beugelBH achter de knop bleef hangen. Over genant gesproken Haha!

Zelf heb ik één bepaalde jas waarvan de achterkant wel eens vast komt te zitten aan de cantle. Je zit wel ineens een stuk 'vaster' in het zadel...

Wat zien jullie trouwens allemaal 'rare' dingen in het bos Knipoog . Ik zie alleen maar herten, vossen, roofvogels. Eén keer een das en een slang Scheve mond

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 18:43

Leuke foto.

Als ik jou was zou ik de volgende keer je woest waakhond tommie mee nemen Lovers . die kan je vast wel beschermen tegen "vieze" mannen. Schijnheilig

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:39

ik zag laatst nog een wild plasser Haha! Haha!

grappige foto trouwens

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:34

Haha!

Ik dacht nog:
laat ik het even lezen, weet ik gelijk welk pad ik voortaan moet overslaan! *LOL*

Maareh stoere foto,
met mijn paard was het niet gelukt, die was zich kapot geschrokken en had onmiddelijk op de stop gestaan.
Dus had je òf een foto gehad van iemand in een innege omhelzing met een paarden hals, òf een foto van iemand tijdens een salto mortale....
Laten we het maar op het eerste houden! Schijnheilig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:58

Vippie"]
Gaaaaffffff, kan ik hem even lenen voor hier in het bos?

[quote="xono schreef:
Niet klagen mensen! Jullie hebben tenminste een bos om lekker een ritje in te maken, dus moeten jullie maar over die potloodventers heen kijken...en dat vrijende homostelletje trouwens ook (valt nog mee dat je paardje er uit paniek niet overheen is gereden ). Ik woon in Rotterdam (helaas), en heb hier dus echt, echt, echt geen fijne uitrijmogelijkheden


Hoho, wij hebben het Kalingsebos en het Bergsebos waar we kunnen rijden in de nabije omgeving van Rotterdam, dus we heben niks te klagen hier. Tis maar wat je gewend bent en waar je genoegen mee kunt nemen fot the time being. Kijk een bos zoals op de veluwe en omstreken zal het nooit worden, maar tis allicht meer dan een bak of asfalt.

Viv
[/quote]

Jaja, maar ook die liggen niet naast de deur. Bergsebos zegt me overigens erg weinig. Het Kralingse bos zegt me wel genoeg, maar mijn paintje staat in Oud Beijerland....ach...dan ga ik dalijk gewoon buitenrijden en denk ik al die bomen en fluitende vogels er maar bij. Waar een goede fantasie allemaal niet goed voor is! *LOL*

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 00:07

Leuke actiefoto van jou. Ik ben ook weleens enge mannen tegengekomen in het Amsterdamse bos. Eentje fietste de hele tijd met me mee. In het begin dat ik nog dat is toeval, maar hij bleef me maar volgen. Het begon al te schemeren dus toen ben ik er maar in volle galop vandoor gegaan....
Maar dat verhaal van die homootjes midden op het zandpad, dat vind ik echt een goeie!! Haha!

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:17

Wat een ontiegelijk leuk paardje!
Mooie foto ook. Gelukkig dat je er niet vandoor bent gestoven toen je je man zag staan anders is het ook zo zielig!