Made In Holland, mijn Paint- hengst onder zadel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Made In Holland, mijn Paint- hengst onder zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:43

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels is hij 3 weken onder het zadel en pakt het razendsnel op!! Sinds een paar dagen loopt hij netjes afgebogen. Dineke Jonker brengt hem hier de fijne kneepjes onder het zadel bij, dat gaat dus helemaal goed komen!!! Aan het einde van het seizoen proberen we hem eens te showen op een wedstrijd, als hij zich zo blijft ontwikkelen. En die dikke billen.............precies zijn moeder, Tong uitsteken .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:58

Steaming schreef:
Ziet er goed uit, erg mooi paard van daag veel paints gezien maar geloof niet dat er één bij was die aan deze kan tippen Vingers aflikken
Is dit DJ's nieuwe onderkomen?


Hoi, jaaaaa, dat is nou eens een lief antwoord, krijg er rooie koontjes van: Bloos ......
Inderdaad Dineke's nieuwe onderkomen, echt geweldig!!!!!!! Ik moet nog erg wennen aan het beeld dat mijn baby een heus zadel en mens op zijn rug heeft, komt me erg onwerkelijk over!!! Ik zal nog even een leuke foto opzoeken ter vergelijk van 3 jaar geleden...........die zet ik zo even in dit topic, hihiiiii.....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:12

Afbeelding

.................en dat was 3 jaar geleden, aaaaaaaaaaaahhhhh, klein en erggg onschuldig, Haha! OK dan! .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:24

Sonja schreef:
Agossie, zoals ' ie daar hangt Haha! *LOL* Hahaha wat een leuke foto!
Kan die meneer dat nu nog? Tong uitsteken


Die meneer is Jacob Jan, partner van Dineke die hier staat te giechelen op de voorgrond, Tong uitsteken , zal het nu niet meer wagen, wordt ie compleet geplet, hahahahhaa........We hebben onze hengst wel naar Jacob vernoemt qua roepnaam, Kobus van 'Jacobus'. Jacob heeft 3 weken lang 'snachts in de stal bij Straw Miss zitten/ liggen waken om bij de bevalling aanwezig te kunnen zijn en dat heeft 'm heeeeeeeeeeeel weinig slaapuurtjes opgeleverd. Ik was heel blij met deze 'verloskundige' !!!! Nog steeds zijn hengst en Jacob een klef stel, schitterend!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:27

Ods schreef:
Awwwww FlyingHigh, wat moet dat een gaaf gevoel geven, jou kleine Kobus onder het zadel!! En die foto van ???? met Kobus in zijn armen, super gewoon!!!

Waarin gaan jullie hem showen? Pleasure?

(ik heb zo ook eens mijn veulen getild, ik, samen met ????, kunnen met recht zeggen dat wij een paard opgetild hebben Knipoog Haha! Haha! )


Ik wil eigenlijk een manusje van alles van hem maken, maar vooral pleasure en halteren, dat heeft mijn voorkeur, Haha! . Maar ja, er zijn natuurlijk ook de horsemanship en showmanship nog, hunteren enzovoort, allemaal leuk, behalve reining, Schijnheilig .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:11

Moondancer schreef:
Eerst sorry dat ik een oud topic bovenhaal.... Haha!
F.H., ik heb gister Dineke aan het werk gezien met 'Kobus".
Tjonge ,wat een vooruitgang,hij jogt al echt ,gallopeerd al mooi over de rug echt super,je moet echt eerdaags een heen gaan,je zult je ogen niet geloven.......... OK dan!


Ik probeer volgende week een dag vrij te plannen, Haha! . Ik zal mijn fototoestel meenemen en het hele geheugenkaartje volschieten, OK dan! . Ik ben benieuwd!!
Heb jij toevallig nog foto's gemaakt???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 20:26

Yep, tijdens het voorjaar/ zomer heeft hij op M.plaats gestaan voor de dekkerij. Hij wordt al een hele echte vent, OK dan! .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 21:48

rainbowcash schreef:
Hij is pas 3 weken onder het zadel en hij moet al verzameld lopen???
Apart..


Momentopname, dit was tijdens een overgang, maak je geen zorgen! Hij loopt wel netjes afgebogen natuurlijk, maar die verzameling komt pas later (volgende week, Haha! )

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker