Western op TV

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:43

Ik heb het ook gezien, en hoewel het inderdaad geen reclame was, heb ik ook wel slechtere items gezien. Die opengesperde mond was van het paard waar Hans Kesting op reed, en dat was volgens mij ook geen makkelijk beest. Maar goed, je kon dus je conclusie trekken dat het meer aan de rijkunst van Hans lag dan aan het westernrijden zelf (Hoewel hij wel goed zat, vooral op de buitenrit wist hij zich best goed te handhaven, want volgens mij wilde die merrie er gewoon van door!)
Op zich was het dus niet de schuld van de programmamakers dit keer... Het item werd wel semi-romantisch en cowboystijl gebracht, maar er werd niet overdreven naar mijn mening.
Ik denk dat de grootste fout die gemaakt is door de VeluweRanch gemaakt is door Hans zo'n moeilijk paard te geven. Ze hadden een doorgewinterd lespaard moeten pakken dat ook lichte hulpen accepteerd ookal gaat het niet perfect. Dan komt zo'n presentator ook leuk uit de verf, én blijft het beeld van westernrijden wat positiever.
De slidingstop die werd getoond was er één die op de wedstrijd zo 'minnen', en ook de spin was niet die van een Pro, maar zoals gezegd... ik heb erger gezien...
Ik denk niet dat dit item veel kwaad heeft gedaan... of er moeten mensen zijn die menen dat westernrijden zo makkelijk is dat de eerste de beste presentator het direkt onder de knie heeft...
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis



Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:39

Klopt, maar als Hans Kesting op een KWPNer een dressuurproef had moeten rijden was het waarschijnlijk óók niet om aan te zien geweest! Dat had gewoon niet met het western rijden te maken, en het lijkt me dat iedereen dát wel heeft kunnen zien... leek of geen leek.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers