Zou graag wat info willen over Sanka fe Ranch...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brittje89

Berichten: 90
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Alem

Zou graag wat info willen over Sanka fe Ranch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:06

Heey,

Zijn er mischien mensen hier op bokt die op Sanka fe ranch rijden?! Of mensen die wat weten over deze ranch. En hebben ze ook een site?!

Kun je hier lessen nemen?! En zo ja hoe duur zijn die lessen?! En wat voor paarden staan daar allemaal (Bijv. Paint's , Quarters ect.)

Xx.. Britt

Brittje89

Berichten: 90
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Alem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 19:05

Volgens mij kennen niet veel mensen de Sanka fe ranch. Verward ....

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:38

Ik heb daar een paar jaar geleden een tijdje gereden.
Ze hadden daar toen quarters, paints en appaloosa's. Ze deden daar 1 of 2 keer per jaar een onderlinge wedstrijd, en af en toe ook een buitenrit in het bos of op het strand. Er is een vereniging bij, geen website geloof ik. Het is er niet groot, maar de sfeer is er goed.
Ik had les van Angelique Scheffers en heb daar veel geleerd.
Enige minpuntje vond ik dat na verloop van tijd de lessen weinig afwisseling hadden, kon de les wel dromen. Ik weet ook niet of dat nog zo is hoor. Maar ik heb het er een tijd heel goed naar mijn zin gehad.
Ze geeft alleen prive-lessen, dat zat toen volgens mij op 16 euro per les (half uur). Als je daar gaat rijden, geef Fancy dan even een knuffeltje van mij. Dat is echt een schatje. Veel plezier!!!

Brittje89

Berichten: 90
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Alem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 13:16

Ey Kanzi!
Bedankt voor je reactie was al bang dat niemand er iets van wist Nagelbijten / Gniffelen ..
Mar dan weet ik iig al wat over die ranch... En ALS (weet ut nog niet cker namelijk) dan zal ik Fancy een kusje geven van je hoowr. Erg bedankt i iig!!

Dikke Kuss.. Britt