deelneemers clinic monique mertens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

deelneemers clinic monique mertens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 08:43

geachte deelnemers :

wilt U er aan denken dat U mij een nieuwe e-mail of pb te sturen.
omdat ik de indeling moet maken van de groepen.

en de totale aanwezigheid van U bepaald de hoeveelheid benodigde
sate Cool Schijnheilig

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 19:21

een heel vervelende mededeling:

vera is opgehouden met het bioscannen en komt derhalve ook niet om een demo te geven.
door prive omstandigheden (overname Bedrijf ouders ) is de drukte ontzettend toegenomen,en schiet bioscan er bij in.
helaas ik hoop dat ik op korte termijn nog een vervanger kan vinden voor zaterdag anders houden jullie dat van mij te goed.
vera heeft mij een pb gestuurd 14 dgn geleden maar die is door compu moeilijkheden bij mij niet binnen gekomen. helaas maar pindakaas.

ik zoek nog naar andere vormen van demo's

rinus

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 19:47

westernworld schreef:
een heel vervelende mededeling:

vera is opgehouden met het bioscannen en komt derhalve ook niet om een demo te geven.
door prive omstandigheden (overname Bedrijf ouders ) is de drukte ontzettend toegenomen,en schiet bioscan er bij in.
vera heeft mij een pb gestuurd 14 dgn geleden maar die is door compu moeilijkheden bij mij niet binnen gekomen. helaas maar pindakaas.


rinus


Ik had Rinus gevraagd of hij het even op de vlakte wilde houden omdat ik deze mededeling graag zelf had gedaan en niet op deze manier, maar ik denk dat Rinus er even heeft overheen gelezen, helaas. Knipoog

Eigenlijk heb ik er niet veel meer aan toe te voegen dan wat hier boven staat vermeld, ik vind het ontzettend jammer maar kan mij niet in tweeen splitsen (zodra dat kan dan ben ik weer beschikbaar Haha! ).
Ik heb de spullen nog staan dus als je iets wilt kun je me altijd bellen want in nood sta ik voor mijn klanten graag nog klaar.
Bedankt voor al jullie interesse en paardenlijven die ik heb mogen behandelen.