grote trailersticker... waar haal ik die vandaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

grote trailersticker... waar haal ik die vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 11:00

ik zag laatst een trailer met een hele grote paardensticker erop. niet een kleine dus, maar een groooooooooooooooote:P die op de hele zijkant van een trailer staat. die mensen hadden iets met indianen en cowboys en ik: Kwijl die kleine zijn ook wel leuk, maar ik vind dat grote opvallende mooier.

heeft iemand enig idee of je die ergens kunt kopen? waar? en hoe duur ze zijn?

heb op Ilse gezocht maar word er niet veel wijzer van.

XxX shannon

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:08

Op sommige grote paardenevenementen zoals de UPD (Utrechtse Paarden Dagen) staat een duitse man met heel veel verschillende paardenstickers. Van groot tot klein. Maar ik geloof dat er een aardig prijsje aan vast zit... Maar dat is tegenwoordig met alles.
Hij heeft iig mooie stickers. De UPD zijn in September. (www.utrechtsepaardendagen.nl)

(deze site was 't altijd, bij mij doet ie het even niet...)

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:25

kijk eens op de site van sugarmiss, die heeft ook mooie stickers!

DubbelFun

Berichten: 88668
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:30

Citaat:
Maar ik geloof dat er een aardig prijsje aan vast zit...

Hoe groooot had je in gedachten, want de grotere stickers zijn niet altijd even makkelijk zelf aan te brengen. En daarom is het bij een bedrijf ook niet goedkoop Haha!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:14

Er is een bedrijf die die stickers maakt.In welke vorm of hoe groot het is waar het op moet maakt niet uit;zelfs als je een foto van jezelf levensgroot op je trailer wilt!!!Zal niet super goedkoop zijn en is zeer proffesioneel.
Als je dat is wat je zoekt,dan moet je maar even pb-en,dan zoek ik het wel even voor je op,waar en wie dat zijn.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:19

Volgens mij zijn dat die bedrijven die ook auto belettering maken. Wij hebben gewoon een bestelling doorgegeven en het werd op maat gemaakt. Een collega van mij heeft zelfs zijn eigen foto op zijn auto staan, hij heeft een bandje nml.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:20

Ja precies!
op auto's ,trailers,ramen,deuren en alles wat mensen bedenken om te "bestickeren"!!

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 17:51

ik bedoel zo'n hele grote, zo'n supergrote:P
maar die zullen iid moeilijk te krijgen zijn en behoorlijk prijzig.

als ik er niet aan kan komen 9en dat denk ik niet) wil ik eentje van die gave website (van een bokker geloof ik) want daar staan heel veel plaatjes (volgens mij die van sugarmiss)

XxX shannon

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:09

gentille schreef:
ik bedoel zo'n hele grote, zo'n supergrote:P
maar die zullen iid moeilijk te krijgen zijn en behoorlijk prijzig.


Wij hebben een opschrift op een aanhanger staan van meer dan een meter breed, is dat groot genoeg?! Haha! Dat wordt kant en klaar aangeleverd en kan je er zelf op maken. Zal zo'n E 200,- geweest zijn toen.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 20:54

200 euro?de perfecte grootte, maaruh... dan liever een kleintje (krijg zakgeld en geen salaris:P) wel super gaaf!!! misschien ooit een keer.
XxX shannon

VincentS

Berichten: 140
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:35


chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:57

Ik heb vorig jaar in Aken mijn trailer laten beplakken. Erg mooi! Er was daar een Duits bedrijf die het ter plekke aanbracht. Dus op grote wedstrijden staan ze nog al eens. Ik zou je aanraden het bedrijf het erop te laten plakken. Dat is nog een vak apart i.v.m. luchtbellen. Goedkoop is het overigens niet!
Succes ermee.

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:47

Ik zag gisteren toevallig stikkers bij een stal in Den Haag hangen. Waren niet super groot (75 cm) voor ik geloof 40 euro.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:42

chex schreef:
Ik heb vorig jaar in Aken mijn trailer laten beplakken. Erg mooi! Er was daar een Duits bedrijf die het ter plekke aanbracht. Dus op grote wedstrijden staan ze nog al eens. Ik zou je aanraden het bedrijf het erop te laten plakken. Dat is nog een vak apart i.v.m. luchtbellen. Goedkoop is het overigens niet!
Succes ermee.


Ik krijg ook een andere trailer en wil er dus ook zo iets moois op hebben.
Het aanbrengen is echter zelf wel heel goed te doen hoor. Je krijgt stroken papier mee waarin de sticker middenin zit, die strook plak je bovenaan vast, de rest hangt dan nog los.
Van achteren af trek je dan het papier er af zodat het plak gedeelte er van bovenaf naar beneder op gewreven wordt. Als alles vast zit, trek je de bovenlaag er af. Eigenlijk net als die net tattoo's!!! Knipoog
Je moet het wel met zijn tweeen doen.