Veulentje gekocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 12:33

Ha allemaal! Ik heb samen met Adriënne gisteren een veulentje gekocht! Leuk he! We waren al zeker een jaar op zoek naar een goed veulentje met hollywood dun it in de bloedlijn, en gisterenavond hebben we haar eindelijk gevonden. Het is een palomino merrietje van 8 dagen oud. De vader is Jack Over Dun It (van Hollywood Dun It) en de moeder is Money In The Socks (van Doc two Socks). Het was 'liefde op het eerste gezicht'! Het is een klein, sierlijk paardje met een beetje een concaaf (hoe schrijf je dat?) koppie. Ik ben echt helemaal in de wolken met onze nieuwe aanwinst! Nou nog een naam verzinnen. Dat wordt moeilijk, maar wel harstikke leuk! Mochten jullie tips/ideeen hebben, dan hou ik me aanbevolen!

Groetjes, Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!


Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 22:41

Ha haaa, mooie naam Sonja: ´Hit the road Jack with money in your socks´ alleen een beetje te lang! ´Money Dun It´ klinkt niet gek, Caballo, die zetten we in elk geval op ons lijstje van mogelijkheden erbij. Ik ben vanmiddag foto´s gaan maken dus die worden morgen ontwikkeld. Zodra ik ze heb zal ik eens gaan kijken hoe ik ze op deze pagina kan zetten. Knipoog

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-01 16:10

Wat een schatje Caballo! Leuke foto ook. Mijn foto´s zijn ondertussen ook ontwikkeld, dus ik ga vanavond de scanner installeren en eens kijken of het mij lukt hier een foto bij te plakken.

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 17:42

Nou het lukt dus niet. De scanner laat het afweten en zorgt er telkens voor dat de hele computer op tilt slaat Boos! . Jullie moeten dus nog een dagje wachten, dan kan ik de foto´s op het werk in scannen.

groetjes Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 09:08

Ha, het is gelukt met de foto's! Hier is ze dan onze nieuwe aanwinst: Holly. De volledige naam horen jullie binnenkort!

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Jolande

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jolande op 2001-05-01 10:09 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jolande op 2001-05-01 10:10 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jolande op 2001-05-08 16:49 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jolande op 2001-05-08 17:49 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers