WN: Saasveld, vwrt summer show WRAN-C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

WN: Saasveld, vwrt summer show WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 12:27

Hallo allemaal,

Op zondag 8 augustus organiseren we weer een leuke wedstrijd met c-erkenning bij manege de Ankerhal in Saasveld, jury is dan Anneke de Jong en we hebben onderdelen voor beginners, amateur en open. Meer info 0546-490304 of bgg 06-16886342 of vwrt@home.nl
Groetjes Sheila de Reu

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:30

Zitten er weer inschrijfformulieren bij de WHW?

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 12:33

Ja, maar ik weet niet wanneer ze deze bij de WHW gaan meesturen, ik kan je er ook eentje toe mailen, laat dan even je emailadres weten, die van mij is vwrt@home.nl
groetjes Sheila

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:38

Ik heb je gemailt.

DubbelFun

Berichten: 88669
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:49

Ik heb hem in de kalender erbij gezet.

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:05

De onderdelen die we uitschrijven zijn: showmanship at halter, trail, western pleasure, western horsemanship en reining. In de middagpauze een fool'm school'm en een jackpot western pleasure tijdens het middagprogramma. De beginners zijn 's morgens aan de beurt en de amateur en open klasse worden 's middags verreden.

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:53

even naar boven halen hoor!! Schijnheilig

de VWRT organiseerd altijd erg leuke en gezellige wedstrijden. en als ik het goed heb zijn er ook altijd leuke prijzen te verdienen!!!

dus zeker de moeite waard om te komen............

(voor de DPHCers het is de zelfde lokatie waar vorig jaar twee paint shows zijn gehouden)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:08

Ik kan helaas alleen komen kijken. Nu mijn vriendin op vakantie is, heb ik wel een trailer, maar geen trekauto en geen vriendin met rijbewijs. Dus de volgende keer doe ik weer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:36

Ik heb het inschrijfformulier binnen en ik heb nog bedenktijd over wel of niet inschrijven. Gisteren voor het eerst weer in de bak gewerkt maar oooooh wat ging dat beroerd. In die vorm ga ik absoluut mijn debuut in de Amateurs niet maken. Ik besef echt wel dat ik nu niet meer zo makkelijk bij de eerste drie zal gaan eindigen, maar om mezelf dan maar meteen compleet voor l*l te gaan zetten...

To be continued dus....

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:30

ik doe wel mee!! ik rij trail en doe showmanship mee in de amateurs... nog meer mensen die dit onderdeel mee doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:45

Vandaag samen met mijn instructrice besloten: Milena start niet in Saasveld. Ik krijg haar niet op tijd in de vorm die ze had voor ik haar noodgedwongen stil moest zetten.

Haar eerste wedstrijd loopt ze op z'n vroegst in Hardenberg. En dat is op z'n vroegst...

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:08

14cecile14 schreef:
ik doe wel mee!! ik rij trail en doe showmanship mee in de amateurs... nog meer mensen die dit onderdeel mee doen?


Ik start amateur en open trail, dus dan kom ik jou als het goed tegen in de trail.

En nu maar eens proberen om wat minder nerveus te zijn, dan stuitert mijn paard ook niet zo Haha! .

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:34

Ja je hoeft ook niet nerveus te zijn nergens voor nodig Haha! . Met wat voor paard start je?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:27

heel vervelend Verdrietig wilde me inschrijven voor de reining amateur en open,als enige eis stel ik me zelf dat Hicky een box moet hebben(als ik lekker in de kantine een biertje kan drinken moet mijn paard ook enigszinds comfortabel staan.
Helaas er zijn geen boxen te huur(niet dat ze allemaal verhuurd zijn,nee er zijn totaal geen boxen te huur).Voor mij dus een rede om niet te gaan.
Ik zou me kunnen voorstellen dat door het niet verhuren van stalling men vaker starters misloopt.(zeker als ze ver moeten rijden)
Maarja misschien zie ik het helemaal verkeerd Cool

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:09

Aan de organisatie van Saasveld.
Als je met de rug naar de manege staat en naar links gaat... Ongeveer 200 meter verder aan de overkant is een boerderij: die was van Munster. Hij heeft altijd stalling gehad (ik heb er gestaan toen Lanna haar eerste tweede veulen kreeg). Er zit nu een andere eigenaar op, maar volgens mij wil die ook wel stallen en/of wei verhuren.

Misschien een idee voor de volgende keer Lachen

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:51

14cecile14 schreef:
Ja je hoeft ook niet nerveus te zijn nergens voor nodig Haha! . Met wat voor paard start je?


Ik heb een Nederlandse Appaloosa gekruisd met een Draver. De ellende is dat ik voor de dressuur absoluut niet nerveus ben, maar dat vind ik ook niet zo boeiend Haha! . Zodra er een trail parcousje ligt, wil ik het zo netjes doen, dat ik daar zelf halverwege zo nerveus van wordt Frusty , dat mijn paard gaat staan stuiteren en dan niets meer wil. De eerste 2 hindernissen gaan wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:02

In dat geval na de tweede hindernis even rust inbouwen voor jezelf, keertje heeeeel diep zuchten, en 'opnieuw beginnen'.
Dit elke 2 hindernissen herhalen.
Wedden dat dat goedkomt?

Ik kom je aanmoedigen!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:04

Sonja schreef:
Ik kom je aanmoedigen!


En ik ook! We praten wel wat rust in je hoofd. Komt allemaal goed hoor!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:43

Jullie zijn geweldig OK dan! . Ik hoop dat het gaat lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:49

*LOL* *LOL* *LOL* Ik zit net in je profiel te kijken wie je dan bent, om je te kunnen herkennen. Maar volgens mij heb ik jou in Den Ham al zien rijden in april, en ging dat hartstikke netjes! MUTS! Tong uitsteken Maar we komen je toch aanmoedigen hoor Haha!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:59

Ja, dat klopt. In Den Ham ging het super. Ik was op dat moment helemaal niet nerveus en was toen 1ste Haha! .

Nu ik overgestapt ben naar de amateurs begint het weer van voor af aan. Een stapje hoger, wat moeilijker en het netter willen doen, doen mijn zenuwen op hol slaan Frusty .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:22

*LOL* Weet je wat, dan ga ik jou zaterdag vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat je dat makkelijk kan, als jij dat dan over 4 weken bij mij doet in Hardenberg Haha! Dat wordt voor mij de eerste keer in de Amateur Haha!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:27

Oké, zal ik doen. Ik zie jou daar zowiezo bij de trail .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:30

dat zal wel weer een groooot succes worden Haha! Mileen heeft al de schurft in als ze het parcours binnenkomt en de week ervoor heb ik een traildemo, dus die zal wel niet te genieten zijn in Hardenberg.... Haha!

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:27

Tammie schreef:
Ik heb een Nederlandse Appaloosa gekruisd met een Draver. De ellende is dat ik voor de dressuur absoluut niet nerveus ben, maar dat vind ik ook niet zo boeiend Haha! . Zodra er een trail parcousje ligt, wil ik het zo netjes doen, dat ik daar zelf halverwege zo nerveus van wordt Frusty , dat mijn paard gaat staan stuiteren en dan niets meer wil. De eerste 2 hindernissen gaan wel goed.


Je moet gewoon denken da alles goed komt en als jij zelf rustig blijft, blijft je paard dat ook.. (ik werk hier ook nog aan Knipoog ) Wat ik wel lekker vind aan de trail is dat je helemaal alleen in de bak bent Haha!