WN Panningen, WRAN C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:42

WRLimburg schreef:
In navolging van het vorig jaar hebben we dit jaar een WRAN C wedstrijd georganiseerd. We willen eens kijken of hier animo voor is bij ons in de buurt. Het vorig jaar hadden we een D wedstrijd waar het erg gezellig aan toe ging. Hopenlijk lukt ons dit dit jaar weer.


Hoi,
Ik wil even melden dat dit weer een hele leuke wedstrijd was!!
Veel deelnemers,veel publiek,goede sfeer en ook een heel leuk nivo in de wedstrijdbak!!
Complimenten voor de organisatie en een goede tip voor wie het volgende jaar een gezellige wedstrijd in het zuiden van het land wilt rijden!! OK dan!

Funnygirl,gefeliciteerd met je reserve-allround championship!! OK dan!



_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:25

K@rin schreef:
Inderdaad heel gezellig en lekker sfeertje. Maar die vele deelnemers en publiek heb ik 's-middags niet meer gezien

4 starts in de amateur+jeugd reining, en 7 starts in de open reining. Mooie hengst trouwens die Wendy van Osch bij had. Volgend jaar gewoon weer wat groter want het is er een mooie locatie voor.

s'middags waren het er inderdaad minder als de ochtend,maar dat vond ik verrassend wbt publiek,dat de ochtend goed bezocht werd,meer als een jaar eerder!
de (ochtend) klasse's waren leuk vol.
De kampioen Alround had haar paardje goed voormekaar,deze liep erg mooi en was bijzonder all-round!! OK dan!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:53

14cecile14 schreef:
oliebol!!! Ik heb deze wedstrijd helemaal niet eerder gezien Verdrietig ik had graag mee gedaan in de jeugd Verdrietig . Waren het volle klassen?
Klasse waren ok gevuld,niet vol.De Jeugd is samengevoegd omdat er te weinig inschrijvingen waren;Jammer!!
volgend jaar omstreeks eind juli/begin augustus dan maar?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 10 bezoekers