Westernstables Hazerswoude ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:26

hey,
ik heb ook op hazerswoude gestaan (toen nog met jewel de zwart bonte merrie)
helaas is die tijd voorbij! Huilen
ik weet niet waar alle lesklanten zijn gebleven maar van een aantal pensionmensen weet ik dat we ons over heeel nederland hebben verspreid.

Syl (toen nog de bijrijder van Flyn en Wortel, nu de eigenaresse van Wortel) staat bij ons in pension.
wilfred en fransisca van buzz zit in't hoge noorden en is de vice-voorzitser en het secretariaat van de DPHC.
john en saar http://www.maysflower.nl (is nog redelijk in de buurt)
han en dan van Quilla zijn een gezinnetje begonnen in drenten.
esther P van Shady staat ergens op een stal in hazerswoude
leo,annie,roy en jim zijn nu de eigenaren van manege Kalverhoek.
en jan zit nu op de lone star westernstables in alphen a/d rijn(lage zij v/d rijn). waar ook theo en corrine hun paardje hebben staan.

ik zit op dit moment in't zuiden van gelderand en ga per 1 september een western pensionstal beginnen in het midden van nederland nl.Woudenberg.
nou dit is wat ik zo'n beetje weet van de mensen van toen..........
(kom in september is een keertje gezellig langs)
groetjes, lila

the more i learn about men, the more i love my horse!



leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:39

fellow is maar heel even verkocht geweest, en is nu engels lespaard op de kalverhoek. otoes loopt daar ook en is nu inmiddels moeder van een aantal hele leuke veulens. en big mac is verkocht en loopt nu in engeland als ik het goed heb.

het was daar inderdaad errug gezellig altijd en ik weet inmiddels ook wel zeker dat dat iets bijzonders was daar. en dat je die gezelligheid nergens meer in die vorm zal tegenkomen...............(tja, vroeger dat was nog eens een tijd Ach gut )

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:09

oh, marijke tuurlijk was ik jou niet vergeten, maar had gewoon een aantal opgenoemd.
er was er toch maar één die op het kerst avonddinner de vraag om in kerst-outfit te komen wel heeel letterlijk nam ....(iedereen in't zwart gala en marijke in het rood/wit compleet met baard!)
en dan was ook patries er noch natuurlijk en theo P en kapitein Paul en Yessica en GIJS en carla & rob en,en,en,en..................

en HereWeGo wat dacht je van het broodje gezond van jan en de cola met een klein puntje voor leo. en met z'n allen naar het NK
(HereWeGo,was jij niet toevallig Toos K.?) Verward

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:44

stom hé dat je sommige dingen heel goed kan herinneren en andere dingen gewoon aan je voorbij zijn gegaan. ik weet bijvoorbeeld echt nix van een paardje wat joy heet? Verward Blond
deurne,de muur en de tafel (met schudbank) kan ik me weer wel heel goed herinneren...
is het niet een idee om op de kalverhoek af te spreken met de komende wedstrijd (zaterdagavond een freestyle back to the bentweg party Clown Clown )

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:27

Citaat:
.Hey Leila,hoe is tie?Ik weet niet of je mij nog kan herinneren,maar ik was toen degene die een predictor-test nodig had!!!!!!
leuk om te horen over paardjes die ik oo nog gekend heb.Ik heb niet lang daar gestaan maar het was voor mij een toch ook wel leuke tijd ondanks alles.Ik ben die tijd nooiy vergeten.........met jou en Esther en Sil!
d'r waren er toen wel heeel veel zwanger!! maar volgens mij hebben wij samen met syl toen nog naar een hond van jouw lopen zoeken bij het big brotherhuis Verward
met mij gaat alles lekker, gaan over ongeveer 2 weken verhuizen naar woudenberg waar we een pensionstal gaan beginnen.
kom je ook naar de kalverhoek? voor een ouderwets gezellig feesie?!
[/quote]

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:29


the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:23

bijvoorbeeld!
zal annie en die lange ff op de hoogte brengen, zullen ze wel leuk vinden.

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:52

jaaa, maar dat was toen een paar avonden later. op de avond van het stemmen..........
HereWeGo kan jij die foto niet op deze site zetten?

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:20

denk dat de zaterdag avond het leukste is want dan is marijke er en franny. is zaterdag toch al een feessie met een zangeres en een zanger (waren vorig jaar ook op de zaterdag avond)

wel foto's meenemen allemaal!!! voor de ohja momenten!!

the more i learn about men, the more i love my horse!

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:19

hee, leuk nick ook op bokt?

wisten jullie dat nick nu ook al bijna volwassen is.
(je weet wel die kleine giebel die altijd samen met fleur liep)
nick jullie komen het weekend toch ook? heb speciaal voor je moeder voor zaterdag een zanger (en zangeres) besteld.

the more i learn about men, the more i love my horse!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers