Cremello en Halter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:31

Met een cremello mogen de hoefjes zwart, en om hem wit te houden: veel wassen.
Kort in het haar? Wanneer is de wedstrijd? Dan moet je nu scheren en je paard binnen laten staan...wil je dat je paard aandoen?
Ook als je gaat wassen neem je de natuurlijke vetlaag van de huid mee, als je paard een bui krijgt kon hij het weleens koud krijgen.

Persoonlijk zou ik halteren, maar me niet bekommeren om de lengte van de vacht. Straks heb je je paard kort in het haar en moet ze na de wedstrijd weer het land op...brr....

Je suis Charlie.



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:38

Je moet het helemaal zelf weten, maar ik persoonlijk zou mijn jaarling al die ellende niet aan willen doen voor 5 Minuten in de ring, en dan eventueel als laatste geplaatst worden omdat de jury haar niet zo mooi vindt.
In de zomer een paard al onder dekens moeten zetten lijkt me zeer beslist niet leuk voor het paard. En als die wedstrijd van 5 Minuten nog naweeen heeft die drie maanden gaat duren....is het geluk van je paard dat echt waard? Het zijn en blijven babies, ook op 1 jarige leeftijd. Dus lekker lang in het haar laten. Zal misschien een plaats schelen, maar vorig jaar heb ik ook een merrie kampioen zien worden die zo te zien net uit het land was geplukt...Lips are sealed Iedereen sprak er schande van, maar de jury keek waarschijnlijk door die bos met haar heen.

Just my 2 cents worth....

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers