WN: Wijdewormer 3e DPHC/APHA/WRAN show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:29

Ohhh leuk, feestavond en freestyle reining! Ik ben er sowieso als fotograaf van de DPHC zijnde, maar dit programma vind ik wel erg leuk!
Opvallend dat de merries weer als eerste zijn in de halter. Voor mij alleen maar mooi meegenomen met mijn vlekkenhengstje Lachen (kan ik nog even rustig naar de wc)


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:06

Ik verwacht dat ik weer voor de halter ga.. als de eerste ervaring maar een beetje mee is gevallen dan Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:16

fique schreef:
hoop dat er ook wat mooie foto's bij de trail gemaakt worden.


Dat is wel de bedoeling! Het is alleen een vreselijk donkere bak, maar ik ga mijn best doen!


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:16

Ik moet even kijken wat ik wil doen bij deze wedstrijd. Misschien dat ik deze skip, aangezien ik die maandag een heleboel werk in moet leveren voor school. Halteren geeft toch meer voorbereiding dan je aanvankelijk denkt en misschien moet ik het dit weekend bij fotograferen houden. Maar die feestavond, die laat ik niet aan me voorbij gaan! Lijkt me supergezellig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:10

Oh nee, het zijn er over het algemeen toch wel genoeg, hoor Bonnigje. Je zult vast 'Paintje' aantreffen met Bo, ook misschien Oh So Solid....
Ik weet trouwens niet hoe oud Classy is? Maar ik schat zo dat ze samen in een klasse komen te staan, want Classy is al ingereden en dus minstens drie

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:18

Corine, ga je naar Lindlar dan?
Lijkt me echt geweldig!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:02

Nee, zonder, maar wel mét camera Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:41

Ook ik ben weer terug! Ik ben wel vreeeselijk moe (maar vast niet zo moe als Chantalleke), want gisteren was het al vroeg opstaan voor me, 's avonds nog flink wat aan school gedaan (en toen werd het dus weer vrij laat), vanochtend op om kwart over zeven en om kwart voor negen ('s avonds uiteraard) weer thuis. Ik ben best wel kapot. Fotograferen is toch constant opletten en registreren en mijn camera met flitser werd op den duur wel erg zwaar. Wel twee erg leuke dagen gehad. Vandaag was het heel erg druk aan de bakrand en was het onmogelijk nog een doorgang te vinden als je naar het toilet moest of iets te eten of te drinken uit de kantine wilde halen. De opkomst was dus wel érg goed! Ook veel mensen die vrij weinig tot niets van western wisten, want ik hoorde van verschillende mensen de vraag: "Maar die slidingstops, waar blijven die nu?" Ja, die zal je nooit vinden in de pleasure of in de horsemanship over het algemeen dan Knipoog) Wel leuk dus, dat er echt wel interesse was.
Veel bokkers gezien en ook ontmoet en met veel mensen gepraat dit weekend. Ik heb alle uitslagen niet onthouden (dat zou ook niet best zijn), maar moet even kwijt dat Pien, het dochtertje van Nanouk, en Bente, het dochtertje van Vera, het enorm goed hebben gedaan in de leadline. Ze waren al vroeg aanwezig en zagen daardoor het publiek steeds meer aandikken en de zenuwen stegen natuurlijk steeds meer, maar ze zagen er voorbeeldig uit en hebben zichzelf en de paarden erg goed gepresenteerd. Goed gedaan, meiden! OK dan!
Ik kan jammergenoeg nog geen foto's bij dit 'verslag' plaatsen, want ik heb ze zelf nog niet kunnen bekijken. Het gaat niet zo lekker met de computer waar ik normaal alle foto's op upload en ik kan er geen connectie mee krijgen. Ik baal dus enorm, want ik heb zowel de foto's van zaterdag als die van zondag zelf nog niet gezien en nog niet kritisch kunnen bekeken. Laten we maar zeggen dat ik dan net zo benieuwd ben als jullie! Als alles volgens planning gaat verlopen, staan ze halverwege deze week online, reken op donderdag.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:48

Vera haar dochtertje had een zwart truitje aan met wit kraagje (net zoals vera zelf) en zat op een red dun. De dochter van Nanouk had een wit truitje aan en zat op een Paint, die werd begeleid door een blond meisje.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:23

Vrolijk, ik had het idee dat je walk over juist erg netjes ging. Volgens mij was jij degene waarvan het paard in het begin twee balkjes zachtjes aantikte, maar dat jij hem corrigeerde, waardoor hij niet in hetzelfde tempo doorging en vervolgens de andere balken niet aantikte, maar er netjes en beheerst tussen stapte. Ik heb jammergenoeg geen filmpje in mijn hoofd van iedere proef, maar had het idee dat ik het er juist bij jou netjes uit vond zien. Misschien dat ik nog wat van je proef beter kan herinneren als ik de foto's ga bekijken die ik gemaakt heb

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:15

Met het paard van Sander, BQ Fancifrecklefan (toch???), is Roy eerste geworden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 7 bezoekers