Yearling showhalter te leen gevraagd.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Yearling showhalter te leen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 22:22

Ok, ik ga het weer proberen... Wie o wie heeft er voor mij een yearling showhalter te leen voor dit jaar. Ik ben voorlopig van plan om 4 shows te lopen, te weten de Colourfull Spring Show, de MultiColourShow, het DPHC NK en de Duitse Paint Roundup (begin september). Wie heeft een yearlingshowhalter dat ik voor die shows kan lenen (ik show in de Yearling Mares Paints). Ik heb wel een showhalter, maar dat is een 'volwassen' maat en kan ze nu nog niet om. En om voor één paard voor één jaar een showhalter te kopen vind ik toch wel een beetje duur, en een showhalter staat toch nét even iets mooier... Kwijl
Dus PLEASE PLEASE...wie helpt me!
~Francis~

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 08:43

En hoe ziet zoiets eruit? Ik heb wel een keuringshalster (zoeen met neusriem maar zonder bitje met zo'n soortemet van hengstenketting eraan. Gewoon simpel zwart, geen tierelantijnen). Moet een paint jaarling wel passen denk ik.
Die mag je wel lenen hoor als je denk dat het wat is.
Viv

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 09:59

Ik heb wel eens gehoord dat je ze bij Arthur kon huren Verward
Vraag er eens naar.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 11:49

Dank je voor het aanbod Vippie, maar een voorbrenghalster is toch iets anders... Een showhalter is een leren halter dat op 5 plaatsen verstelbaar is (bij voorkeur) en heeft veel zilver, mooie gespen, zilver op de bakstukken en neusriem.
Het is niet verplicht, maar staat wel erg mooi, helemaal omdat tegenwoordig de meesten toch wel een showhalter hebben... Een gewoon leren halter is in princiepe ook goed...
Ik kan wel een leren haltertje kopen, maar die zijn hier dus meestal niet voldoende verstelbaar, want een showhalter hoort 'strak' om het hoofd te zitten, en ook hoger dan een 'stalhalster'
Afbeelding
Zal Arthur es bellen Sugarmiss, is misschien wel een idee.... Dank je.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:55

Ohja dit is iets heel anders, helaas pindakaas.
Succes met zoeken.
Viv

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 00:54

Heejjjjjjj, zie ineens mijn eigenste paardje langsschuiven als fotomodel hier!
Francis, kun je niet iets knutselen zelf van een leren halster? Ik heb misschien nog wel ergens wat montana zilveren stripjes liggen...

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 01:14

Ja, ik dacht "als ik dan tóch een model moet gebruiken...." Haha!
Zelf knutselen heb ik inderdaad aan zitten denken... Zilver van m'n 'grote' halster op een gewoon leren halster zetten...Ben al bij Heja wezen kijken, maar probleem is alleen dat de gewonen leren halsters niet zo verstelbaar zijn...
Maar ben met een andere oplossing bezig.... Lips are sealed