Joey het ga je goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Joey het ga je goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 23:13

Joey (Commanders Lucky Jo) is verkocht. Naar een heel aardige eigenaar. Nu is Jo niet mijn paard, dat niet. Maar wel het eerste paard waar ik ooit western op heb gereden. Haha! Lovers

Joey is het paard waar ik geen rechte lijn mee kon rijden, en dat om de pas wisselde omdat ik niet recht zat... Het paard dat als ik teveel ging zitten in een giga slidingstop ging, zodat ik in het begin steevast op de hals eindigde (want ik zat niet). Schijnheilig

Jo is een beetje mijn paard geworden, maar is eigenlijk het paard van Constans, mijn vriendin en instructrice.

Jo steekt als enige paard dat ik ken zijn tong uit...En die moet je dan pakken. Dat vindt hij grappig. Jo is ook verslaafd aan wortelen, hij doet daar veel voor.

Voor mijn vakantie (want hij zou in mijn vakantie gekeurd worden) heb ik een afscheidsritje gemaakt. Het ga je goed Joey!

En als iemand hem tegenkomt met zijn nieuwe eigenaar op wedstrijden... Geef em een knuf van mij... En liefst een wortel Knipoog

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anya op 27-07-04 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:45

Sterkte meis, dit soort paarden blijven een warm plekje in je hart houden.....

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:51

Ik denk ook al wat is met met Joey ( dacht de mijne Schijnheilig )

En inderdaad ga met FlyingHigh mee dit soort paarden zullen altijd in je hart blijven!!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 08:29

Wat een mooie herinneringen heb jij aan dit paard! Heerlijk is dat, en tegelijkertijd een beetje verdrietig. Je zult hem wel missen, maar dan altijd met een glimlach, denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:14

Fijn dat hij bij een leuke eigenaar terechtkomt. Constans heeft toch wel meteen bedongen dat hij/zij Joeys verhalen op Bokt zet he? Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 09:24

Dat zou ik wel heel leuk vinden, maar ik ben zijn naam nog nooit op bokt tegengekomen, dus dat zal er wel niet van komen. Maar ik weet zeker dat ik hem nog wel een keertje zie op een wedstrijd o.i.d.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:30

Zo'n paard vergeet je nooit meer! Fijn dat er een goed baasje voor is gevonden. Je kunt toch altijd even een kijkje nemen hoe het met hem gaat?