Wranglers cowboycut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Wranglers cowboycut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 15:39

Hai, hier is al eerder een topic over geweest, maar ik wil er toch wat meer van weten. Ik wil namelijk ook een wrangler cowboycut aanschaffen, maar mijn eerste vraag is: waar in hemelsnaam?! Ik woon zelf in Rotterdam, dus ik wilde het eigenlijk binnen de stad of er net buiten zoeken. Ik moet namelijk passen, ik ben behoorlijk in de groei (in de lengte dan misschien wel niet meer), maar de breedte verschilt nog weleens. Op de western experience kon ik ze kopen, maar daar kon ik niet passen Boos! (Wie gaat er dan ook broeken verkopen zonder dat je kan passen Frusty ) Ze zei dat de meesten gewoon DAAR in de stand gingen passen...maar dat doe ik dus niet! Lachen Scheve mond

Tweede vraag is, moet ik hem langer kopen dan een normale broek, zo ja, hoeveel langer ongeveer? Kruipt hij omhoog tijdens het rijden, en merk je wel degelijk verschil met een normale spijkerbroek. Bijvoorbeeld het feit dat sommige spijkerbroeken schuren aan de binnenkant van je knieƫn e.d.

Wie kan mij helpen Lachen Oja...en wat kosten ze ongeveer?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 00:07

Aha dankjewel. Ik ga eerst eens kijken bij die westernshop op de Beijerlandselaan (das namelijk errug dichtbij). En Francis, ik ben wat dat betreft een erg verlegen jongen, en ga dus niet zomaar in mijn blote hol in een stand staan op een evenement met duizenden mensen...en ook dat zweetdeken idee werd aangeboden, maar dat vind ik weer zo aandachttrekkend. Ik weet het...ben een zeurpiet, maar ik koop het liever in een zaak waar ik rustig, op mijn gemakkie, in alle rust kan passen, zonder bedolven worden onder mensen die er een dag op uit zijn... Haha!

Ik denk dat ik hem ook wat langer koop, is 1 maat voldoende? Ik vind het ook banketstaaf gezicht als mijn spijkerbroek tot op mijn dijbenen omhoog is gekropen, rijdt overigens ook niet erg lekker. Maar ook loopt het niet lekker als je broek te lang is en dus enigszins opgestroopt zit. Maar ja, ik kijk wel even. Haha!

Maar jullie zijn het met mij eens dat als je kleding verkoopt, je wel normaal moet kunnen passen? Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 00:22

Sadie schreef:
Xono, als je gaat passen neem dan je laarzen waar je mee rijdt mee. Dan kun je zien of je erop loopt of niet. Succes


Ja, ik met mijn domme kop denk daar natuurlijk weer helemaal niet aan, terwijl die broek toch voornamelijk als rijbroek moet gaan dienen Lachen Waar mijn laarzen dus onder zitten.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers