Welke bloedlijnen zitten er in jou QH,PH,ARA enz..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:32

Dot heeft Jetalito, Scribbles, Bid Bar en Painted Jewel in zich verenigd.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:14

skippy1 schreef:
Volgens mij zijn de namen achter mijn paint merrie niet echt bekend...
Nou, dat valt wel mee anders! Bloos! Norfleet is een hele bekende Halterbloedlijn bij de Paints!
Sonsational is een Superior Halter hengst en heeft z'n ROM in de Pleasure.
Als je meer info wilt over voorouders kun je me beter even je e-mail adres sturen, dan kan ik je de hele boel e-mailen.
Ben je lid van de APHA, dan kun je het allemaal zelf opzoeken op APHA On-line. Even een PIN aanvragen en je kunt stambomen, showresult, nakomelingen enz. opzoeken.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 00:45

Wow, dat All Breeds Pedigree is gaaf zeg! Was ooit wel es eerder op die site geweest, maar Dot d'r ouders en grootouders stonden er niet in...
Heb nu even de moeite genomen om de eerste paar generatie's toe te voegen en dan vanaf overgroot ouders staan verschillende paarden er ineens wel in. Ik had zelf d.m.v. de APHA en AQHA sites al es een 8 generatie stamboom gemaakt van Dot maar nu kan ik terug tot 1633 (voor zover ik nu heb gekeken)! Dat ze dat toen überhaupt al bijhielden welk paard door welke gedekt werd.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:19

Semmie schreef:
Wat hebben jullie toch met die jaartallen!?! Die amerikanen mochten willen dat hun geschiedenis zo lang terug ging!

Is toch gewoon geinig om te zien... Die voorouders zijn allemaal TB's en komen uit Engeland. Staat ook bij de info. En dan kan het dus wel weer, want de eerste kolonisten namen paarden mee uit Europa.
'Tuurlijk snap ik ook wel dat aan de juistheid van deze gegevens sterk getwijfeld moet worden, maar 't is gewoon grappig. Moet je voor de gein maar es kijken... zelfs van paarden uit vorige eeuwen zijn af en toe 'foto's'... bijna mismaakte tekeningen waarvan natuurlijk ook niemand kan zeggen of het inderdaad dát paard is. Gewoon leuk om rond te neuzen.
Niet alles zo serieus nemen hoor... Knipoog Haha!

Aan de andere kant heb ik nu wel wat meer foto's gezien van paarden uit deze eeuw waarvan wél vaststaat dat de gegevens kloppen en ik krijg sterk het idee dant Dot duidelijk een "Scribbels-paard is". Ook de vader van Scribbles heeft duidelijk bepaalde uiterlijke kenmerken doorgegeven, en dat vind ik wel erg leuk om te zien.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers