Welke bloedlijnen zitten er in jou QH,PH,ARA enz..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:07

Sugarmiss schreef:
Liever 100 mensen die er 'moe' van worden dan 1 die vanuit een niet-wetende situatie ineens hierdoor weet ik wat overkomt.


Heb je misschien wel gelijk in, maar de vraag was/is toch wel een beetje off-topic? ik kan me voorstellen dat eigenaren van een dergelijk paard er moe van worden. Ik neem aan dat die er zelf ook wel van bewust zijn en de consequenties en eventueel de nodige maatregelen nemen.



Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:17

Radical_moon schreef:
Mijn bijna 2-en-een-half jarige buckskin-roan 'radical moonwalker'

mama: Silver Briolette (silver specks maiden x brio pat bars)
papa: Justa Tad Rad (shesa special glow x radical rodder)

Yeah Cool



Da's toevallig! De moeder van onze quarter is ook van Silver Specks Maiden x Brio Pat Bars! (Miss Zip Silver Skip)

D'r vader is Docs Leaguer.


Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:29



Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 08:20

DJQuarter schreef:
Hoe bekijk je dan de foto die bij de naam hoort? ik snap dat alle namen met een * een foto hebben maar hoe kan je die zien?


Boven de pedigree,achter de naam staat een klein vierkant tekeningetje. Als je de muis daarop zet, zie je de foto.
Laatst bijgewerkt door Asciugamano op 03-08-04 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 08:27

Francis schreef:
Wow, dat All Breeds Pedigree is gaaf zeg! Was ooit wel es eerder op die site geweest, maar Dot d'r ouders en grootouders stonden er niet in...
[]...maar nu kan ik terug tot 1633 (voor zover ik nu heb gekeken)! Dat ze dat toen überhaupt al bijhielden welk paard door welke gedekt werd.

Is idd een leuke site, alleen een beetje vreemd dat jeje helemaal niet hoeft in te loggen ofzo. Als ik bijv. de pedigree van jouw paard wil veranderen kan ik van z'n vader zo "het paard van Sinterklaas" maken. en daarnaast wordt er natuurlijk niks gecontroleerd. Ik kan er wel neerzetten dat de vader van die van mij Black Beauty was! Tong uitsteken



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 5 bezoekers