madepolder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

madepolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 06:10

hallo wie rijdt er met zijn eigen paard/pony bij madepolder hoe bevalt en hoe veel keer per week?

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 19:06

hallo allemaal ga aanstaande vrydag avond zelf kijken zal daarna verslag uit brengen.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 22:41

Mijn verslag ik ben vrijdag avond wezen kijken en in 1 woord Boos! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen andere worden heb ik er niet voor .Ik heb er misschien 2 zien rijden op een normale manier en dan is het nog veel.Ik weet niet hoe de oude garde reed maar erger dan dit kan haast niet ,ik had vrijdag avond spijt dat ik voor western rijden had gekozen als het zo moet of is laat het dan maar.Ik heb altijd begrepen dat western rijden vriendelijk is wat ik daar hoorde en zag dan is het vriendelijke ver te zoeken moets me echt inhouden want ik wou er zo een paar van de paard trekken en de gene die les stond te geven was geen gezicht grote peuk in de mond en zei alleen maar goed zo ja dat is goed.Wat is er goed aan om een paard op zo,n onvriendelijke manier te rijden ruken,plukken en zadels die klapperen en ramelende sporen met grove wielen en maar prikken knap hoor!Ik ga nog verder kijken maar als het overal zo is dan hoeft het van mijn niet. Ach gut Ach gut

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:36

Alle eerst zeik ik niemand af maar vertel de waarheid dat is heel wat anders.En als mensen het naar hun zin hebben en de lessen goed vinden prima maar niet voor mijn ik wil op zo,n manier niet met paarden omgaan .Ik had beloofd verslag uit te brengen en dat heb ik gedaan en als daar iemand problemen mee heeft is dat niet mijn probleem.vrijheid ,blijheid voor iedereen.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers