WN: Oefenwedstrijd Beverwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 10:14

Dat is ontzettend jammer fique.
Dan maar hopen dat je wel een fantastische vakantie hebt Knipoog

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:27

Is de wedstrijd binnen of buiten?

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 13:32

De wedstrijd is in de binnenbak.
Inrijden in de buitenbak.

Maar met weer zoals zaterdag maken we wat tijd om binnen in te rijden.
Maar aangezien de reining na de pauze is kan je zo wie zo binnen inrijden.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:58

wij komen ook met een groepje
weet nog niet precies hoeveel

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:13

Ik ga ook maar weer eens meedoen op Ginger. Mijn vader gaat het proberen op Cosmo. En er gaan nog een paar anderen van onze manege!
Groetjes Danielle

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 01:41

Goed zeg, dat jullie komen meedoen OK dan!

Bij deze wil ik iedereen die van plan is te starten maar nog niet heeft ingeschreven er op attenderen dat aanstaande zondag de inschrijving sluit.

En dat Jos die dag met haar winkeltje Two Braids aanwezig zal zijn.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:02

Nog een paar dagen en dan is onze eerste western wedstrijd op de manege een feit.
Moet zeggen dat we het best wel spannend vinden,maar ik denk dat het wel wat wordt.aan de starts zal het niet liggen 72 starts das niet mis OK dan!
Als er nu ook nog een beetje publiek komt ben ik bang dat Noord-Holland er weer een terug kerende show rijker is Cool
So guys and dolls see you all sunday OK dan! Cheese! Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 07:41

Ruitercentrum Beverwijk
De Lunetten 6
Beverwijk


Cool

blue
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:00

hai ik wil zondag ook nog graag meedoen, ben ik dan eigenlijk wel een beetje laat mee, maar ik was op vakantie. gr Huilen

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 19:45

blue schreef:
hai ik wil zondag ook nog graag meedoen, ben ik dan eigenlijk wel een beetje laat mee, maar ik was op vakantie. gr Huilen


Ik heb je een PB gestuurd.

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:06

Het is al weer morgen ben best zenuwachtig...... Tong uitsteken

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 23:32

Zo, alles is opgebouwd en klaar om jullie te ontvangen.

Ik hoop voor morgen op net zulk mooi weer als vandaag.
Alleen dat water wat vanavond viel is genoeg geweest voor 2 dagen
dus dat moesten we maar overslaan.

Tot morgen en we maken er een gezellige dag van

(eerste start om 9.30 uur)

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:59

Nou de wedstrijd is voorbij!
Het was mijn eerste wedstrijd, want op lisse had ik niet meegedaan omdat ze zo opgefokt was. Toen ik daar al aankwam was ze al rustiger. Met warmrijden ook al. Ik deed mee met de pleasure en de horsemanship. De pleasure ging echt goed alleen sprong ze aan in de verkeerde galop op de rechterhand. Snel terugnemen en opnieuw. Ik mocht toch terugkomen voor de finale!! Ik werd toen 6e van de 16!!! met een mooie groene lint! TOen had ik nog de horsemanship. Het begin ging niet zo mar het stukje pleasure weer wel. Daar werd ik 6e van de 10. Ik ben superblij!!!

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:44

Het is een superdag geworden Bij deze wil ik graag Sander en Ingeborg een grote veer in hun ..... steken, want zij hebben het overgrote deel van de organisatie op zich genomen en dat was niet niks, helemaal niet omdat het allemaal best op korte termijn geregeld moest worden. Dus hierbij: OK dan! OK dan! OK dan!
Het weer werkte vandaag gelukkig prima mee, al kreeg iedereen het gisteravond behoorlijk benauwd toen we de buitenbak (inrijbak) in noodtempo zagen veranderen in een groot zwembad. Maar gelukkig was ie vandaag toch nog redelijk bruikbaar en hoefden we geen zwembandjes uit te delen. Al met al is het geweldig gegaan, het was lekker druk, een prima sfeertje en zeker voor herhaling vatbaar!
Met Sam heb ik gestart in de gevorderden trail waar ik tot m'n grote verrassing nog 1e werd ook Clown ben dus apetrots op m'n kanjer Lovers
Verder heeft Sam in de beginnerspleasure nog gelopen met iemand anders (engelse ruiter, had 3 keer geoefend...) en zij werden tweede OK dan!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:12

wij vonden het ook een hele leuke wedstrijd
met 4 trailers en 6 paarden om 8 uur vertrokken naar Beverwijk, en om 6 uur waren we 'met linten en bekers' weer thuis.

Roel was 1e met de gevorderde pleasure op Black Solanos Money, die voor het eerst op een wedstrijd was.
De eigenaresse van hem was 1e bij de beginners reining OK dan!

Billy was ook mee Clown
hij heeft zich keurig gedragen, beetje enthousiast, maar dat geeft niet Ach gut

Ingeborg, Sander en de rest het was OK dan!

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 22:41

Dank jullie wel Bloos

Wij hebben het ervaren als een geslaagde dag.
Dus gaan we zeker proberen dit volgend jaar weer te organiseren.
We hebben Casper alvast bereid gevonden weer te komen jureren.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de gezellige dag.
Ook alle sponsors nogmaals bedankt OK dan!
Nu heeft iedereen de volgende keer prachtige manen en staart Knipoog

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:20

Ik vond het een geslaagde *Wilde* wedstrijd Tong uitsteken Cool
Hele gemoedelijke sfeer,gelukkig enig begip voor ons zwembad Boos!
Hicky en ik zijn alle 4 de onderdelen gestart met wisselend succes

Trail 2e plaats
Dit was onze eerste trail wedstrijd(ik vind trail niks n.m) maarja thuis wedstrijd dus dan alles eens proberen.

Pleasure Bloos Schijnheilig (je hebt inderdaad vanuit het midden een mooi overzicht)
Ging best lekker (eerst met mijn voet in het afzet lint blijven hangen)
Toen dacht hij dat die plantjes op de bakrand om te eten zijn.
En als laatste iets wat ik niet te vaak wil mee maken,bij een inhaal maneuvre schatte ik de situatie iets verkeerd in waardoor zijn neus iets te dicht bij de achterkant van een Tong uitsteken (volgens de eigenaar) 6 weken drachtige) merrie kwam.Dit viel niet in goede aarde en hij stond ineens rechtop Boos!

Reining 2e plaats (68)
ging netjes (en nog belangrijker ik weet nu dat ik markers kan rijden Tong uitsteken Cool )

Horsemanship 4e(van de 4)
niet netjes gereden.



ok iedereen nog gefeliciteerd met zijn of haar prijs.

en in het bijzonder feliciteer ik Roel met zijn zeer verdiende stijl prijs OK dan!
(zet die jongeman op een open paard en ik denk dat iedereen bang gaat worden Cool )

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:16

Hallo allemaal,

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd met je behaalde prijs. Het was een heel leuke dag met een hele gezellige sfeer. Ik wil de organisatie dan ook bedanken voor deze uitstekend geregelde wedstrijd!! Grote klasse!!! OK dan! Ook Casper Cohen bedankt voor zijn tips!!!

Ook wij zijn heel tevreden over onze resultaten. Jester ging gelukkig niet uit zijn dak in de binnenbak. Hij vindt lopen in een binnenbak maar niets en helemaal niet als er harde muziek aan staat en er publiek is. Iedere keer als er omgeroepen wordt en daarna de muziek aanging kreeg ik een "bommetje" onder me, maar zulke heftige reacties (steigeren en rennen) als de eerste wedstrijd in een binnenbak, was zijn reactie gelukkig niet. Voor ons een hele goede oefening dus...
We zijn 2e in trail geworden, 5e in de horsemanship en een eervolle vermelding in de pleasure beginners. Ook Jan ging goed met Terra (gelukkig geen vrachtwagen met koeien die gelost moesten worden zoals bij Wennerkers). Hij werd 2e in de horsemanship en 4e bij de trail beginners.

Enne Blaze, wordt het niet tijd dat je je nick naam gaat veranderen in Ken (je weet wel, de vriend van Barbie)??? Hebben we nu je hele garderobe gezien.......of heb je nog meer wedstrijdoutfits???

In ieder geval graag tot de volgende keer.

Groetjes,

Monique

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:59

Ook ik heb een super dag gehad!! 1e in de Pleasure Beginners en dat is voor ons extra speciaal omdat mijn pony enkele maanden geleden nog voorbestemd was voor vervroegd pensioen ivm blessure. Niet dus! Zita ging geweldig, zelfs met inrijden met de plassen, ze was zo geconcentreerd dat dat geen probleem was. Ik was zo super trots op Zita!!! Leuke wedstrijd, leuke mensen, goed georganiseerd, gezellig!!! Voor herhaling vatbaar !!!!!!!!
Groetjes, Irene

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:13

http://www.nhd.nl/Pagina/0,7106,15-1-4710--2094987-1322-723605-,00.html

Al het tweede artikel in het Noordhollands Dagblad, want zaterdag stond er ook al een flink stuk in (met foto) alleen kan ik die helaas niet op de site terugvinden.
Maarreh...SANDUUUUUUUURRRRRRRRR!!!!!!! Boos! (jij had de uitslagen doorgegeven?????) Heb ik eindelijk Ken een keer verslagen sta ik nog op de tweede plaats in de krant Verdrietig Verdrietig Huilen Knipoog

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:49

Hoi Sandra,

Jammer dat het er verkeerd instaat, maar wij weten beter en dat zullen we Ken zonodig vertellen. Trouwens leuk artikel over onze sport en over de door jullie georganiseerde wedstrijd.

Groetjes,

Monique

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:01

Dat hoef je mij echt niet te vertellen Tong uitsteken
Ik was 2e maar mijn wederhelft was 1e(en zal altijd 1e blijven Cool )

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:25


Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:47

Prachtig plaatje vormen jullie twee Ziet er gaaf uit!!!

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:42

Mooie foto, je paardje liep ook echt heel netjes OK dan!
Ben trouwens benieuwd of er verder nog veel foto's gemaakt zijn, ik had m'n fototoestel thuis klaarliggen (en daar lag ie nog steeds toen we 's-avonds weer thuiskwamen Boos!)