Peachtree gaat door!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Peachtree gaat door!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 08:26

Even ter info van alle belangstellenden..... Gisteren is de 2e verkoopzitting geweest van de Peachtree Western Ranch in Sterksel. Zoals het er nu uit ziet (Het officiele 'gunnen' is vandaag pas) is alles verkocht aan startende 'western-ondernemers'. Dat wil dus zeggen voor ons (als pensionklanten): WE GAAN DOOR!!!!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:32

Wow, dat zou toch prachtig zijn!! Spannend hoor. Wie zijn de startende western- ondernemers? Is dat al bekend??

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 09:11

Dit is een stel, dat zelf een aantal weken geleden (ong. 2 maanden) ook een quarter hebben gekocht.. Ze zijn dus al enige tijd 'klant' bij de Peachtree. Voorheen zijn ze altijd actief geweest in de 'engelse' sport. Het zijn dus wel mensen met een paardenhart, maar pas sinds kort in de westernsport. We, de huidige klanten, (als ik voor iedereen mag spreken) hebben er in het ieders geval veel zin in!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Via deze weg wil ik de nieuwe eigenaars dan ook heeeeel veel succes toewensen. OK dan! Laten we er iets moois van maken!!

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:19

Nou, proficiat hoor!! Haha!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:56

geweldig!
Das echt heel fijn, en zo blijft de mooie Brabantse western ranch behouden!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:08

Helemaal Toppie Haha!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:29

Blijft het Peachtree ranch heten? Of nieuwe start, nieuwe naam?
Wel prettig dat jullie allemaal kunnen blijven en een onzekere tijd kunnen afsluiten. Gefeliciteerd en maak er wat van. Hoe het niet moet is duidelijk, het kan dus alleen maar beter worden! Wat gaat de oude eigenaar nu doen?

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:35

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! En van harte hoor, voor de nieuwe eigenaars EN de huidige klanten!

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 10:44

Er zijn nu dus nieuwe eigenaars.... Zij komen er t.z.t. ook wonen (als hun huidige huis verkocht is). De huidige/ oude eigenaars blijven het bedrijf wel 'uitbaten' (huurcontract??).... Hoe e.e.a. precies in elkaar steekt weet ik ook niet Verward , maar laten we maar positief aan deze nieuwe start beginnen . Ik denk ook zeker dat 'zakelijk' gezien, de nieuwe eigenaars heel goed van wanten weten.... Ze zeggen zelf dat ze te weinig ervaring hebben in het werken met paarden, daarom laten ze dat aan de huidige 'staf' over! We zullen zien hoe e.e.a. gaat lopen....

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:50

Nou dat is goed nieuws voor de pensionklanten. Willen de nieuwe eigenaars anoniem blijven, of weten jullie gewoon nog niet wie het zijn?
Wordt er ook nog een nieuwe trainer aan de "staf" toegevoegd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:32

He dat is goed nieuws voor jullie zeg! Gefeliciteerd!!!

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:56

Hoi,
Dat is geweldig nieuws! Hopelijk komt nu alles echt goed. Vanaf NU alleen nog maar prettige berichtjes vanaf de Peachtree, jullie hebben je portie ellende en spanning wel gehad hoor.
Vele groetjes, Donjaja.

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 08:59

Wij weten wel wie de nieuwe eigenaars zijn, maar ik weet niet of zij dat ook op internet kenbaar willen maken (nu al).. Wellicht als e.e.a. in een verder gevorderd stadium is. Maar het is een leuk stel!! . Of er aan de bestaande staf een trainer toegevoegd wordt? Ik weet dat niet zeker, maar ik denk van niet! Tot op heden komt Wendy nog 1 dag in de week les geven, de overige lessen worden door Ingrid gegeven. Om zo 'door' te starten is niet verkeerd denk ik: Voor ieder wat wils..... En, als ik anders les zou willen van een andere instructeur als Ingrid, ben ik toch vrij om mijn paard op een trailer te zetten en er naartoe te rijden?? *LOL*

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:56

Lijkt me voor de oude eigenaars toch wel een grote omschakeling: van eigenaar naar huurder?/werknemer? En dan je eigen huis uit moeten en plaats maken voor de nieuwe bazen. Zal toch wel niet makkelijk zijn.

Maarreh....blijft het nu toch peachtree ranch heten, en zijn al de "oude" paarden er nog?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:00

ben blij te zien en te horen dat er weer een manege (western) gered is

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:01

Van harte gefeliciteerd met de doorstart. Moet voor de pensionklanten heel fijn zijn. Lachen

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 08:34

Karin:
Ja , het zal inderdaad een hele omschakeling zijn voor de huidige/oude eigenaars. Maar ze vinden het toch de moeite waard, dat is toch het belangrijkste!
Wat betreft de naam: Zoiets zal het wel blijven, 't is alleen nog even de vraag of dat mag (KvK registratie..). Mogelijk komt er een kleine naamswijziging, maar dat zien we wel. Sowieso wordt geprobeerd om 'Peachtree' in de naam te houden.
En ja, de 'oude' paarden zijn er nog. Ware het niet dat wij sinds vorig jaar de trotse eigenaars zijn van de 'oudste': Bucks. Hij heeft nu bij ons een soort van 'pre-pensioen' gekregen en hoeft dus niet meer in de lessen te lopen. Een paar keer per week wordt hij nog een 1/2 uur tot een uur gereden, af en toe maken we een buitenrit met hem en verder staat hij zoveel mogelijk op de wei (daar doen we hem toch het grootste plezier mee *LOL* ).....
Over het algemeen zijn we allemaal denk ik wel erg opgelucht dat deze mensen de ranch hebben gekocht: Nu blijft het een western ranch en kunnen onze paarden ook daar blijven staan... Da's toch wel erg lekker!!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:21

hey wat leuk voor jullie,
zie je wel eind goed al goed.
OK dan!

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:55

Nou dat is tenminste heel goed nieuws !!

Ik wens de nieuwe staleigenaar veel succes en de stalklanten
een prettig verblijf toe !

Groetjes

twobees
Berichten: 48
Geregistreerd: 30-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:17

Leuk dat de westernsport toch een stal meer houdt. Succes!

canonball
Berichten: 58
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:14

Heel fijn voor jullie allemaal, veel succes.
En ik hoop dat de ondelinge wedstrijdjes dan ook weer komen.... was altijd supertof!!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:36

gabacho, wat leuk om te lezen dat bucks bij jullie met pre-pensioen is! ik heb vroeger vaak op hem gereden en was echt een beetje verliefd op hem Lovers (als mijn man hem toen net zo leuk had gevonden als ik, had hij misschien bij mij op de wei gestaan Knipoog ) ...het is een erg leuk paard ik ben blij te lezen dat hij zo'n fijn baasje heeft en het lekker rustig aan mag gaan doen Cool