Foto's BQ Klompen Classic online (za 19-06)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Foto's BQ Klompen Classic online (za 19-06)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 23:50

Op mijn website http://www.gerahoving.nl is een selectie te zien van de foto's die ik afgelopen zaterdag 19 juni maakte tijdens de BQ Klompen Classic. Deze foto's zijn natuurlijk ook te bestellen

De kwaliteit van de foto's op mijn website is voor deze wedstrijd wat minder dan gewoonlijk, want het ging wel enorm snel met mijn webspace..

Afbeelding


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 10:37

Bedankt allemaal!! Bloos! OK dan!

DJQuarter schreef:
Is dat Stuffie?


Geen idee, deze naam zegt mij niets, moet ik zeggen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:21

Je hebt wel op zaterdag gereden? Ik ben tussendoor even weg geweest richting Arthur's Westernstore, de bak werd namelijk gesleept en dat duurde toch wel zeker tien minuten, waardoor ik besloot even in de winkel te gaan kijken. De twee deelnemers daarna heb ik gemist
Misschien heb ik wel foto's van je, maar staan ze alleen niet online... dat is ook nog mogelijk (er staat namelijk slechts een selectie online)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 00:08

Ah, ik snap het. Ieder paard heeft een bijnaam, maar deze kon ik toch even niet plaatsen. Maar inderdaad, het is het paard van Angelique *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 11:37

Sorry, ik heb helemaal geen foto's van de Green as Grass. Het was namelijk afschuwelijk weer bij mij thuis en ik heb een tijdje getwijfeld of ik wel zou gaan. De reis naar Vorstenbosch duurde ook veel langer dan ik had gepland vanwege de regen, maar gelukkig bleek -daar aangekomen- de wedstrijd door te gaan. Ik was er alleen pas 's middags, dus heb een paar deelnemers gemist..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flip en 41 bezoekers