hypp N/H

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:44

Wat een gedoe weer. Waar ik benieuwd naar ben, is de naam van de verkoopster, want als zij ook dekkingen van haar hengst verkoopt, dan lijkt het me dat we het hier niet over een gewoon pennymeisje hebben dat haar eigen paard verkoopt, maar over iemand die dit professioneel doet. En als ze dan zo'n kletsverhaal op durft te hangen, dan is het in ons aller belang dat bekend wordt over wie het gaat, zodat we met een boog om haar heen kunnen als we zelf een paard zoeken.

Hoe meer ruchtbaarheid aan het hele HYPP gebeuren wordt gegeven hoe beter, en persoonlijk ben ik dan ook blij dat verzekeringen geen hypp positieve paarden meer opnemen. Dit remt toch het gewoon verder fokken met deze paarden wat af. Hoe jammer ook voor diegenen die per ongeluk toch in het bezit zijn gekomen van zo'n paard.

Veel succes, en laat je de uitslag nog even weten?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers