HYPP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 10:44

Hmm...ik heb hier ook een paint merrie staan die van de Impressive bloedlijn afstamt. Ik zou alleen niet weten of ze getest is op HYPP. Ze is namelijk niet van mij. Ik heb alleen de verantwoordelijkheid over haar. Misschien dat we haar op den duur wel kopen, maar dan zou ik haar wel eerst laten testen. Ik vond het wel een heel interessant artikel om te lezen. Zo kom je nog eens wat te weten Haha!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.



Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 11:31

Klopt Paintje, het zou gewoon puur zijn om te weten voor mezelf of ze het heeft ja of nee. Heeft ze het, dan heeft ze het en kan je er toch niks aan doen. Ik zou zoiezo toch niet met die merrie gaan fokken. De huidige eigenaar had haar wel laten dekken en ze is toen 3 maanden te vroeg bevallen van een tweeling. Ze waren allebei dood geboren. En misschien maar goed ook Verward

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers