slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:01

een vriendin van mij gebruikt zoon ouderwets korset ( dus echt zoon aansnoer apparaat ) in de pleasure en ze zweert bij dat ding !!
Dus niets aantrekken van een ander hoor, kunnen niet allemaal een goddelijk lijf hebben !
van een mede zwemband " drager " Knipoog Haha!


Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:16

hahahaha , bent zeker een slanke den Majo ?
zelfs al zou je die riem aansnoeren totdat je geen adem meer kunt krijgen dan nog weet je zwembandje zich altijd los te wrikken !!
zijn tenslotte niet voor niets zwembandje(s) komen altijd boven drijven,
hahaha "dikke" pret Haha! word een beetje melig van dit onderwerp ( is voor niemand banketstaaf bedoelt hoor ben zelf nl ook niet aan de magere kant, maar krijg allemaal van die taferelen te zien met weggepropte zwembandjes enzo, hihihihih )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:33

nee hoor, ik hoop alleen dat Sandra_H niet boos op mij word, omdat ik van dit onderwerp nogal melig word ( misschien wel jaloezie op al die slanke dennen ) maar mijn leus is nou eenmaal, KUNT ER BETER OM LACHEN ALS OM HUILEN. ( ik hoop dat je het met mij eens bent Sandra_H ?!? )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:35

misschien een beetje of-topic, maar gaan je/jullie naar de EK in Deurne ?
kunnen we tips uitwisselen !!!!!!!!!! Haha! ( HAHAHAhaAHahahhh )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:37

jaaaaaa , hahhahahhahahah , met van die punt tieten met kwastjes , hhhHAHhHAHhahhaa

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:42

nee hoor, zal ff seriues proberen , ik heb zelf nl ookal geinformeerd naar die dingen, en hier bij ons in de buurt ( lekker klein dorpje ) kijken ze je gelijk aan alsof je een alien bent ofzo ( zo jong en dan al een korset willen , tjonge jonge waar moet dat toch heen met de jeugd , hahahah )
Ik en er in iig achter dat je geen korset maar een pantalet ( of pantanet ) moet hebben, het verschil is dat je met een korset geen "broekje"hebt maar dat die aan je kousen met jarratels bevestigd moet worden, en zoon pantalet ( of net dus hihiih ) daar zit een broekje aan ( ook wel heel makkelijk als je op het paard zit )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:44

jeddah schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, waarschijlijk zelfs iets erger, heb zwembandEN, niet tjes... Huilen


HAHAHA bij mij precies het zelfde hoor, die van mij lijken meer op een rubber boot dan ................... ( lig echt in een stuip )


Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:51

probeer is bij hunkermuller of iig van zulke winkels, vaak in de grote stad hebben ze wel van die apparaten ( kosten alleen wel wat, maar zoals ik al zei ze zijn super degelijk, gaan heel lang mee ( gebruikt ze tenslotte ook alleen maar op wedstrijd ) enne iedereen die op " jacht " gaat VEEL SUCCES !

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:58

Margee schreef:
Majo, pas op, boven de 30 komen ze !!!!

Als je zo'n corsetding aanhebt, is volgens mij het nadeel hetzelfde als van een te strakke broek. Alles wordt vast- en naar de binnenkant gedrukt en je krijgt vreselijke buikpijn. Dus houdt hem dan niet te lang aan.
Een mooie body met een heel mooi vest zou mijn keuze zijn. Net wat Jeddah zegt, met in de zijkant zwarte banen en dan liefst getailleerd. Dat kleed mooi af en staat ook nog eens heel vrouwelijk (zandloper-idee!!!).
Hoe zit dat trouwens bij jullie met het andere zone-probleem, de bovenkant c.q. voorgevel(ahum)!?
Dat vind ik zo'n rotgezicht als dat zo ehhhh.... zwabbert.....
Dat zie bij glitters en glimmende shirt extra.
Raar trouwens dat we bij de Quarters een dikke kont zo waarderen en bij onszelf........ Ach gut


HAHAHAHA recht zo die gaat Margee, ben het helemaal met je eens.
Maaruh al eens hier aan gedacht : hoe dikker de kont van jou quarter hoe slanker die van jezelf eruit ziet !!
ff weer serieus, volgens mij zijn die pantalet ( of -net dus ) zonder knoopjes of haakjes, maar ik zal het eens aan mn vriendin vragen, zal ook gelijk vragen waar ze dat ding gekocht heeft, en bij deze apparaten zitten de boebies ( lees voorgevel ) ook verstopt en wat strakker ( overigens wel behoorlijk puntig hoor maar ja )
Ik zelf heb altijd als ik rijd sport-b.h.'s van de perry-sport kosten wel wat maar zijn extra stevig en ik vind ze heerlijk zitten ( dus niet alleen voor het rijden maar ook voor gewoon doordeweek, zijn namelijk echt goed stevig en gaan het hangen van je boebies tegen, vooral op oudere leeftijd, dusss DAMES !! )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:59

Sandra_H schreef:
Oh jee, dit maakt toch wel een hoop los geloof ik Haha! Haha!
V.w.b. die zure melk zeg ik alleen maar: SHOCK ABSORBER!! OK dan! Want hoewel Sam zit als een luie stoel zou ik dat ding toch niet meer willen missen Cool
Ben trouwens nog wel op zoek naar een mooi vest hoor, maar toch he....die rollen, ik kan het niet uitstaan Schijnheilig
Voor de rest valt het trouwens best mee, heb maatje 30 van spijkerbroek dat zit prima alleen voor het mooie hangt er dus net iets teveel overheen Schijnheilig
Voor zo'n korte periode van proefje heb ik er wel een beetje buikpijn voor over hoor, ademhalen doe ik daarna wel weer Clown

ja dat staat dus ook op die van mijn, dat shock absorber, ook bij de perry-sport weggehaald ?

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:00

Sugarmiss schreef:
OK, voor de dames die zichzelf willen insnoeren heb ik het helemaal gevonden Haha!
[image]
Volgens mij hebben oma's deze dingen vast nog wel in de kast liggen.

en dit is dus zo 1 die niet werkt, of willen jullie eventueel ook met van die kousen en jarretels rijden ? Haha!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:01

Mikkee schreef:
Sja...ik heb er ook maar snel 1 aangeschaft toen ik mezelf in de spiegel van de bak voorbij zag rijden Bloos!


HAHAHAHAHHHHAAA ( * met de benen in de lucht * )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:01

heb al weer " DIKKE " lol !!!!!!!!!!!!!!!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:02

uhhh en nu is er niemand meer ?

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:05

WHOA, een kerel die zich er mee bemoeit, nu word het pas interresant !! Haha!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:12

oeps is beetje ( ERGGG ) Blond van mij !!! ( sorry jos !! )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:17

nou ja, hopen dat ie het zo wel doet, wilde gera quoten maar kreeg schermpje dat zei : alleen mogen reageren in dit topic ( hmmmm )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:17

aha gera heeft ondertussen haar bericht verwijdert, vandaar

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:22

is al weer goed Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers