INFO san hachet / paul derrez

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

INFO san hachet / paul derrez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 15:10

Hoi ,

Wie heeft er info over San Hachet , hij is volgens mij van Pual Derrez maar ook daar kan ik gen website van vinden.
Alle info is welkom ivm aankoop paard.

Ook ben ik op zoek naar verdere bloedlijnen van de merrie sodas love N general.

Alvast bedankt

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:34

DWSS schreef:
Wie heeft er info over San Hachet , hij is volgens mij van Pual Derrez maar ook daar kan ik gen website van vinden.
Alle info is welkom ivm aankoop paard.

Je bedoelt San HaTchet, neem ik aan? Als hij van Paul Derrez is (geweest) dan kun je hem in de hengstenspecial terugvinden.

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:13

Bloos typefoutje
weet dat die in de hengstenspecial staat maar ga vanavond naar het paardje kijken en mijn hengstenspecial ligt omdat ik pas verhuisd ben nog ergens in een doos die ik natuurlijk Verward weer niet zo snel kan vinden.

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:12

Ik heb net in de hengstenspecial gekeken, maar San Hatchet staat er niet in. Wel het e-mailadres van Paul's Western Stables, dat is: pauls.westernstables@12move.nl Verder ook een telefoonnummer, zeg het maar als je dat ook wilt weten.
Succes met je zoektocht!

arnaud
Berichten: 18
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Havert(D) omgeving Sittard(L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:50

Hallo,
Ik heb vorig jaar een paard van Paul Derez gekocht en een stalgenoot van mij ook. Beide vaders zijn San Hatchet. Die van mij (Black_little_Hatchet) is een Quarter en die van mijn stalgenoot is een Paint. San Hatchet wordt niet meer actief gereden, maar wordt alleen nog als dekhengst gebruikt.
groetjes Arnaud

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:22

hoi,
Mijn paard is een een tijd "overbuurvrouw"geweest van San Hatchet,dus ik ken hem persoonlijk.
Het is een gray hengst ,die ook de bleu roan kan overerven,daarnaast vind ik dit de best en mooist verervende hengst van PWS.
Zijn veulens zijn meestal erg mooi en hebben veel achterhand en een edel koppie,ook als de merrie wat minder mooi is.
Hij heeft echt een heel lief en rustig karakter ;een hengst die gewoon bij alle andere paarden staat in de boxenrij(niet in de wei of paddock,dan is hij alleen!)en ook rustig blijft daarbij.
In Amerika heeft hij ook al veel gepresteerd en wat dollars verdient in cutting,maar nu is hij blijvend geblesseerd.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,anders kan je PWS gewoon bellen om hem te bekijken of om info.

Wat voor een paardje heb je op het oog?

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 13:12

Heb een 6 jarige merrie op het oog met bloedlijnen zoals hierboven omschreven.
Is hatchet geblesseerd overgekomen of is hij ook in europa nog uitgebracht ? En heeft hij veel nakomelingen ?

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:02

DWSS schreef:
Heb een 6 jarige merrie op het oog met bloedlijnen zoals hierboven omschreven.
Is hatchet geblesseerd overgekomen of is hij ook in europa nog uitgebracht ? En heeft hij veel nakomelingen ?

Dat weet ik niet ,dat zal je toch bij PWS zelf na moeten vragen!!

Je kan trouwens ook zelf heel wat info krijgen door je inteloggen(alleen als je AQHA-lid bent)Bij AQHA.
Daar kan je alles navragen over een paard,van prestaties en geldprijzen tot nakomelingen,sommige dingen kosten wel wat!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:18

DWSS schreef:
Is hatchet geblesseerd overgekomen of is hij ook in europa nog uitgebracht ?

Ben weer effe online Haha! . Paul heeft hem idd geblesseerd en al over laten komen uit de US. Overigens allemaal "open kaart"; hij heeft hem echt gekocht als dekhengst vanwege zijn goede bloedlijnen en zijn prestaties.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:55

wie wil mij Paul zijn nummer PB en.......... Schijnheilig

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:00

ja,ja, ff een afspraakje maken zeker, hahahaha

Knipoog

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:08

charene schreef:
wie wil mij Paul zijn nummer PB en.......... Schijnheilig

Heb je ge-pbt. Kun je een afspraakje maken Haha! . Je had 'm trouwens vandaag ook even aan kunnen spreken bij Wennekers!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:17

Mac schreef:
Heb je ge-pbt. Kun je een afspraakje maken Haha! . Je had 'm trouwens vandaag ook even aan kunnen spreken bij Wennekers!


hahahha heb ik ook gedaan ....maar hij had geen kaartje bij zich.....dus ik zei daar kom ik wel achter Haha! ......was niet zo snel pen en papier in de buurt......dus bedankt voor het nummer OK dan! Waar zouden we zijn zonder bokt......

En ja hihi Bugsy.......idd Bloos!