inmiddels meer mustangs in Nederland??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

velvet
Berichten: 396
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: uden

inmiddels meer mustangs in Nederland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 18:45

Een jaar geleden heb ik een mustang gekocht.
Toen kon ik niet echt uit reacties opmerken dat er meer mensen zijn die binnen de nedelandse grensen ook in het bezit zijn van exemplaar van dit ras.
Nu is mijn vraag of er eventueel mensen zijn die nu meer weten of er een hebben..... ben er erg nieusgierig naar namelijk.

Alvast bedankt

groetjes tanja


velvet
Berichten: 396
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:41

Ja ik heb een mustang met orginele amerikaans papier.....

velvet
Berichten: 396
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:07

Het paard wat ik in mijn bezit heb is toch echt een 'orginele' mustang die daadwerkelijk uit het wild is gehaald en in een adoptie programma heeft gezeten.
Ze heeft eerst een kleine 2 jaar in het wild geleeft en is later ter adoptie is aangeboden...
Ene Dhr More heeft haar, na een jaar goede (onder toezicht van The US goverment) verzorging haar gekocht.
een vriend van deze zelfde More, uit nederland, heeft haar geexporteerd toen ze 6 jaar was..... (nu 12 jaar)
inmiddels ben ik in het bezit van deze mustang, met papier ( idd vader en moeder zijn onbekend) incl registratie nummer dat overeenkomt met het 'freeze mark' in haar nek. Ook ben ik in het bezit van het certificaat dat Dhr More heeft ontvangen voor 'goed gedrag' voor de verzorging van deze merrie...

Het is nu idd verboden om deze nu te exporteren, dus heb een zeldzaam exemplaar hier in NL OK dan!

velvet
Berichten: 396
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 13:29

dat is heel 'strak' opgemerkt... als je ook goed mijn eertse stukje leest staat er ook bij dat ik mij afvraag of er INMIDDELS meer mustangs zijn..... het is gewoon uit nieuwsgierigheid dat ik het nog eens vraag dus...... vandaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers