Ik ben omgepraat!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:31

Het is toch leeeeuk? Gewoon lekker veel verschillende onderdelen starten. Allround paard, allround ruiter. Ik ga in ieder geval over een aantal jaren met Jagger hunter under saddle doen. Lijkt me super. Maar dan niet als enige onderdeel natuurlijk.
Ik ga foto's maken, Chantalleke! Knipoog


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:37

Als je wilt dat niemand het weet, moet je het niet op bokt vertellen. We staan straks allemaal aan de kant om je (met goede bedoelingen, dat zeker) te supporten


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:38

Jos schreef:
het is dat ik mijn breedingstock verkocht heb, maar anders deed ik ook mee.


WRAN Hunter under Saddle met Billy the Kid!!!!
Lovers

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:00

Chantalleke schreef:
Joey is Reining gefokt!! *LOL*


I know, maar je kan er wel je eigen allrounder van maken. Als jij een ander onderdeel leuk vindt, je paard heeft er ook plezier in en je paard presteert er ook nog goed in, waarom dan niet?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:30

IK weet niet of het een jodphur was. Het was in ieder geval een lange grijze rijbroek met iets uitlopende pijpen die over de laarzen viel. Ik weet alleen niet of deze deelneemster hierdoor zo laag geplaatst werd in de hunter under saddle? Ik stond in het midden te fotograferen en heb daardoor natuurlijk niet alles gevolgd, maar ik had het idee dat ze het supernetjes deed. Ze werd echter wel laatste en de jury liet haar nog naar zich toe komen voor uitleg. Ik meen gehoord te hebben dat een broek over de laarzen niet mag, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten. Ik zou het als ik jullie was -en als je met zo'n broek wil starten- wel even navragen. De deelneemster, Jeanette meen ik, reed trouwens op Norfleet Valentine. Was een erg mooie combinatie!! Ik heb er zeker foto's van, maar moet nu echt leren. Ik kan ze morgenavond wel even online plaatsen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:13

Romkabouter schreef:
Ik lees trouwens ook nergens dat wit niet mag Verward


In Francis haar stukje die op de eerste pagina gequote staat, staat het wel in 'caps'

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:14

Grijs mag dus blijkbaar wel, dus dat was het probleem niet. Misschien dat ze niet laatste was vanwege de rijbroek of laarsjes, ik heb geen idee, maar vanuit het midden van de bak had ik verwacht dat ze eerste was Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:34

Ik vond de broek er ook erg netjes uitzien. Wie weet dat ik ook zoiets ga dragen in de hunter (lijkt me in ieder geval prettiger dan hoge laarzen..) en dan wordt het beeld misschien al iets gewoner (ook al heb je bijna altijd een andere judge op een wedstrijd)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:57

Even voor de duidelijkheid (voor mensen die niet in Wijdewormer waren) de rijbroek waar het om gaat.

Afbeelding

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karintich en 12 bezoekers