Western experience zaterdag, wat vonden jullie ervan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 19:17

Ik ben vandaag met Sibold geweest, het was erg gezellie natuurlijk.
De prijzen waren inderdaad mega duur, we hebben wel geen beenham gehaald maar goed.
We worden met de komst van de euro ontzettend bedrogen, 5 euro voor een parkeer plekkie!!!
Eerst alle stands ff langs, ik nog naar zadels geinformeerd maar heb het maar ff opzij gelegd, ik besef dat ik een vrij kritisch persoon ben geworden in het geen wat ik wil hebben. Haha!
Hier en daar naar Onderleg pads gevraagd, de meeste hadden ze niet mee of uitverkocht, uiteindelijk wel geslaagd incl teugels.
We hebben ook nog wat tijd doorgebracht op de tribune.
En nu mogen mensen mij uitleggen wat de jury nu wil zien in een reining proef. ik zag iemand rijden en dat ging heel netjes en ontspannen, niet zo veel actie maar goed het zag er in mijn ogen gewoon keurig uit en wordt ze laatste geplaatst Verward
De zweedse had erge losse handjes Frusty en het publiek kon daar van meegenieten.
Verder hebben we alleen die mexicaan gezien, ik vond het de eerste 7,5 minutt wel tof maar toen mocht hij van mij de baan weer verlaten.
Hij heeft ook opgetreden voor de USA president(dacht Clinton) ben benieuwd of die ook in slaap viel Haha!
toen was er weer reining, het kon me niet echt boeien en Sib ook niet meer dus zijn we dus wezen shoppen en naar huis gegaan.
Ik vind reining wel mooi hoor mits er netjes gereden wordt, maar vandaag kon ik er niet echt wijs van worden.
Heb nog enkele bokkers gezien, hoor ineens CG a roepen achter me Verward ik kijk om staat Jos daar Haha! en Vera kwam ik nog tegen op de tribune.
Die zat al een hele tijd voor me niet gezien dus.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:30

ik heb dus de rodeo niet gezien, misschien maar goed ook.
Ik hoef geen paarden te zien die over de kop getroken worden. Ik denk dat ze hier nog wel het een en ander over te horen krijgen.

Je gooit zeker de knuppel in het hoenderhok Vikki, maar voor zover ik ook weet hebben die paarden een goed leven en worden de ballen niet vastgeknoopt!!!
Die singel is omgeven door een dik schapenvacht wat alleen maar irriteert en daardoor gaan ze bokken.
Ik ben niet voor de rodeo maar oook niet tegen.
Je zult het in hier in iedergeval nooit van de grond krijgen.
In de westernlifestyle hebben ze eens een heel onderwerp over de rodeo gehad en daar lieten ze zien hoe het in elkaar zat, en echt zielig vind ik het niet, ik kan wel ergere dingen noemen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:58

mmm wat ik heb gezien op tv was heel anders.
Maar misschien wel omdat het Bob de Jong was.
De enige manier om er echt achter te komen is er heen gaan en diverse rodeo''s bekijken en dan vooral achter de schermen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 50 bezoekers