rijvereniging western anders dan engels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:04

De reactie van Francis dekt de lading van wat ik wilde typen, dus ik doe het niet Haha!


Persoonlijk sta ik er niet afwijzend tegenover trouwens hoor, maar in jouw persoonlijke geval kan ik nog niet zo veel concreets uit je berichten halen. En ik heb in het verleden in het westernwereldje al iets te vaak m'n neus gestoten aan mensen die prachtige plannen hadden, dus ben nu wat voorzichtiger. Dus weer precies wat Francis zegt eigenlijk Haha!
Oftewel: ik sluit me er maar gewoon bij aan Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:22

Ruiters, je bent en blijft gehuld in anonimiteit (en nee ik hoef niet voor de tiende keer een omschrijving van de VERENIGING ik ben benieuwd naar JOU). Je komt behoorlijk vaag binnen, het duurt 6x plaatsen voor je concreter wordt in de plannen en bedoelingen, en dan mogen wij niet KRITISCH zijn? Want weet je wat het verschil tussen Kritisch en Negatief is????? Volgens mij niet..... En ja, DIT is een negatieve opmerking.

Ik zeg NIET dat jij of je vereniging hetzelfde zijn als andere figuren die ik meegemaakt heb, maar ik heb daar wel van geleerd. Ik denk dat dat verstandig is. Jij vindt dat negatief. Mogelijk ben ik iets ouder (cq gepokt en gemazeld) dan jij?

Maar als je 't nog een keer nodig hebt om expliciet te lezen, wil ik het best nog een keer voor je tikken hoor: ik sta in principe niet afwijzend tegenover het idee, maar wil graag eerst zien wat e.e.a. is voor ik ergens instap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:44

Op zich moet het ook wel te doen zijn.
Maar als ik vanuit m'n eigen standpunt kijk: ik heb een binnen- en buitenbak, ik heb een goede trainer, ik heb vervoer en kan dus naar alle clinics, trainingen en wedstrijden die ik maar wil.
ECHTER iets in de REGIO zou wel heeeeel welkom zijn. 'k Zat bijvoorbeeld eens te kijken naar de mogelijkheden om C-wedstrijden te starten, en dat zijn er eigenlijk maar 2 of 3 per jaar. (terwijl je d'r al 5 nodig hebt voor het NK bijvoorbeeld)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:41

Rom, zoals gebruikelijk zijn jouw standaarden de mijne niet Haha! "Nederland" vind ik geen regio. Daar ben ik niet fanatiek genoeg voor en ontbreekt me de tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:50

Hoho, ik kan zeggen wat ik wil Rom. Ik KAN overal naartoe, die luxe heb ik. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet toe zou mogen juichen als er meer in Overijssel zou komen Verward

Liever nuttige bijdragen dan comman**ken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:21

Rom, ik ga met jou even per PB verder want je bent aan het zeiken Haha! en daar hoeven we de rest niet mee te vervelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:47

Misschien is het een idee voor Ruiters om een open dag ofzo te organiseren, met een proefles voor potentieel nieuwe leden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:53

Als Tucker1 = Ruiters (en daar heeft het idd de schijn van) dan zou ik dat een zeer onvolwassen en domme zet vinden. Geeft e.e.a. een lekker geloofwaardig sausje...

Maar vooruit, ik kijk uit naar de open dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:56

Ben ik altijd voor te porren!
Een aantal mensen uit de regio zien we de 20e in Holten, en ik heb van Ruiters begrepen dat er minimaal 1 iemand van de vereniging zal komen, dus misschien kunnen daar meteen de koppen bij elkaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:47

O dan haal ik je die avond wel over om de dag daarna naar de training in Holten te komen. Er zit maar een paar uurtjes tussen de Woktmeeting en de training Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:05

Ik denk dat dat minder met Engels/Western te maken heeft dan met de manier van communiceren van Ruiters Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers