wedstrijden Overijssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:00

"Ruiters", kun je iets specifieker zijn in de plaats van de lessen en trainingen?
Ben geïnteresseerd.

Overigens: jullie ( Verward ) zijn ook van harte welkom op onze gezamenlijke trainingen in Holten en De Lutte.
Eerste mogelijkheid is zondag 20 juni in Holten.
Topic staat hier op Western, maar je kunt me ook PB'en.
Ik heb op dit moment nog 3 plaatsen vrij in de trailtraining.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:24

Ik heb Ruiters een mailtje gestuurd of hij/zij in dit topic op onze vragen wil antwoorden, dan bereikt hij/zij meteen iedereen uit de buurt. Scheelt iedereen weer een mailtje tikken.

Prettig weekeinde allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:52

Ruiters, wat is er mis met hier op Bokt antwoorden op de hier gestelde vragen? Je benadert ons toch ook op Bokt?

OK, we weten nu dat het in omgeving Almelo is (wat noem je omgeving?)
Maar wat kun je verder vertellen over de lessen? Wie geeft ze? Moet je lid zijn om ze te volgen? Hoe frequent zijn ze? Wat zijn de thema's? Op welk niveau? En trainingen, moet ik dan denken aan gezamenlijke trainingen zoals wij die hier van Bokt kennen? (maak het jezelf dan makkelijk en kom bij onze trainingen in Holten en De Lutte, je zit er tussenin ). En wedstrijden? Staan die gepland? Zijn het WRAN-wedstrijden of richt je je op QH of Paint? En waar vinden we de data en locaties? Etc Etc.

Oftewel: graag wat meer info Haha!
Omgeving Almelo is voor mij aantrekkelijk, maar mailen over gebakken lucht niet. Graag concreter worden.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:23

Klinkt op zich leuk Ruiters, maar ik ben nog steeds heel benieuwd wie jullie dan in gedachten hebben voor bv de lessen. "Verschillende mensen" zegt me niet zo veel. Dat kan betekenen dat je de ene keer de bakker van het dorp vraagt, en de volgende keer de slager. Misschien wel letterlijk en figuurlijk Haha!
Je zegt dat de ruiters dat zelf voor het zeggen hebben, maar ik ga dan namen noemen als Rieky, Dennis, Sil en Karin. En dat krijg jij financieel nooit rond voor 5 Euri pp per les.....
En de wedstrijden waar je het over hebt, worden dat dan onderlinge oefenwedstrijden, of gaan jullie voor WRAN-erkenning oid?

Hoe ver is dit plan al uitgewerkt?
Het klinkt mij namelijk als heel enthousiast en voortvarend in de oren, maar meer als iets wat vanuit een brainstorm is gekomen. Dus nog alleen grote lijnen, maar niet uitgewerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:45

Ruiters, ik heb geen enkele intentie om in iets dergelijks te participeren, daar ontbreekt me de tijd voor. Ik zeg ook niet DAT het niet uitgewerkt is, maar ik mis details in je overigens verder enthousiaste verhaal.
Ik wil ook best ergens lid van worden, maar dan wil ik meer weten dan wat losse kreten.
Snappie? Ik vind het best om ergens lid van te worden, maar dan wil ik graag weten waar ik precies m'n lidmaatschapsgeld voor betaal.

Ik sluit me aan bij Anya als ze bij jullie komt kijken, we houden wel even contact via pb.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:48

Ruiters schreef:
En ja er worden onderlingen en wedstrijden van bijv. KNHS, WRAN, AQUA, etc. gereden.

Leuk, wedstrijdje zeepaardenpolo Haha!
OK, flauw, maar ik kon het niet laten Schijnheilig

Ruiters, ik waardeer jullie initiatief, maar ik vraag me af of jullie het jezelf niet vreselijk moeilijk maken. Als degenen die nu deze kar trekken, zich bij de WRAN gemeld hadden, was daar volgens mij met minder moeite hetzelfde op te zetten geweest?

Afijn, ik laat me graag uitnodigen eens te komen kijken en eerst eens vanaf de kant een les of clinic bij te wonen. Zou op zich leuk zijn, in deze regio!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:11

Het bedrag is gelijk aan de bijdrage die ik aan combinaties van buitenaf vraag voor gezamenlijke trainingen; 5 euro per uur. Maar dan heb ik er nog geen instructie bij, we zullen erkaar moeten helpen. ECHTER wij hebben natuurlijk geen "slapende" leden en sponsoren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:41

Als dat betekent dat ik in de regio op een goedkope manier elders kan trainen met goede instructie erbij, beloof ik plechtig dat ik er niet wakker van zal liggen Haha!
Als de vereniging er mee uit denkt te komen, een goede accommodatie kan huren EN er ook nog eens GOEDE instructie erbij kan geven, tja, dan is dit een buitenkansje. Maar zoals gezegd; eerst zien, dan geloven. Da's de aard van dit beestje geworden, en dat is niet voor niets het geval...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers