Ik ga 21 juni naar Canada en Amerika!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Ik ga 21 juni naar Canada en Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 11:13

21 juni vliegen mijn husband en ik naar Calgary, Canada, huren daar een camper en gaan zuidwaarts de grens over naar Idaho, Montana, Wyoming ect. Het is ook de bedoeling dat we daar gaan paardrijden, we hebben al wat ranches op het oog waar we de camper kunnen stallen, aan de BBQ kunnen aanschuiven en de volgende morgen een trailride kunnen maken, gaaf he?
Misschien zijn hier nog wat mensen op bokt die ook in die omgeving geweest zijn en wat leuke adressen hebben van ranches?
We gaan voor de derde keer naar Montana, vinden het helemaal geweldig daar. Mijn husband heeft 2 jaar geleden daar 6 weken op een ranch gewerkt, in the middle of nowhere, ergens tussen Wisdom en Jackson in.
Nu gaan we dus ook andere staten in en pakken een gedeelte van Canada mee. Kan haast niet wachten ! *LOL*

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:15

wat leuk,Colin(Xono) gaat ook naar Amerika
(Emma)

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:17

Klinkt perfect OK dan!
Veel plezier daar.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:29

mmmmmmmmmmmmmm,...Montana,ben er zelf nu 2 keer geweest en het blijft geweldig(in de zomer Haha! )een paar van mijn paarden zijn daarvandaan.Verder hebben we ook stukken van British Colombia ,Alberta,Washinton,idaho,gezien,....Ik zou er wel aan kunnen wennen om te wonen,denk ik,...alhoewel,al die sneeuw,..........

Weet niet of je daar komt,maar op de Wells Gray Ranch,Clearwater,bij Wells Gray national Park in British Colombia,Canada heb ik erg fijn overnacht,jammer genoeg maar 1,5 dag geweest!
Laat je ons foto's zien als je terug bent? Cheese!
Veel plezier en goede reis! OK dan!

Mercy

Berichten: 149
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Halle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:47

IK WIL OOK!!!!! Frusty

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:19

Canada, Alberta!!!!

Geweldig! Het is nu vijf jaar geleden dat we er zijn geweest maar droom er nog regelmatig van. Vrienden zijn afgelopen februari voorgoed vertrokken naar Taber. We krijgen reglematig foto's en volgend jaar hopen we zelf weer eens te gaan.

Heel veel plezier. Het is er eigenlijk allemaal mooi, heel overweldigend vond ik.
Wat een natuur en mentaliteit van mensen!!!!

Groetjes Marjan

Loeke

Berichten: 58
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:21

wat supergaaf!!!! heel veel plezier alvast!! en veel voorpret maken natuurlijk Knipoog

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 12:30

Dank jullie, dank jullie, Bloos! wat geweldig al deze antwoorden, ik ben pas op bokt, wat leuk dit! OK dan! Ja ik ga proberen om jullie foto's te laten zien van onze trip.
Alvast bedankt voor de alle tips!

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 15:31

Ik kan ook iedereen aanraden die het ooit nog eens wil doen de grote oversteek...DOEN als t maar ff kan!!!
Als je niet in het hoogseizoen gaat is het best wel te doen financieel. En daar kan je het zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt. Wij hebben voor een camper (relatief duur) gekozen omdat je alles bij je hebt en dan verder goedkoop kan leven, primitieve campingplaatsen voor 5 dollar per nacht, BBQ en in de buitenlucht ipv een restaurant, benzine is niet duur daar. Maar het kan ook nog goedkoper als je met een tentje gaat en een huurauto.
Twee jaar geleden hebben we een goedkope huurauto gehuurd en zijn gaan overnachten op KOA campings in blokhutten, ook heel leuk!
Maar ik kan iedereen aanraden, als je het wilt en je kunt het bekostigen....doe het dan!!!!!
Het is als zoals Marjan het hierboven zei, overweldigende natuur en geweldige mensen!! Niet te vergelijken met Europa!!!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:32

Wauw Ingrid!!!
Veel plezier en de groeten aan je husby!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:39

BillyJean schreef:
Ik kan ook iedereen aanraden die het ooit nog eens wil doen de grote oversteek...DOEN als t maar ff kan!!!

Maar ik kan iedereen aanraden, als je het wilt en je kunt het bekostigen....doe het dan!!!!!
Het is als zoals Marjan het hierboven zei, overweldigende natuur en geweldige mensen!! Niet te vergelijken met Europa!!!



YEP daar sluit ik me bij aan,zij al drie maal in the states geweest,florida
tenesee,utah,arizona,nevada,californie dat waren ze volgens mij,lekker een auto huren en in motels/hotels met de kids slapen,alleen al de voorbereiding vind ik kei leuk,ben nu al weer bezig voor te bereiden op 2006 (dan willen we weer gaan) en dan zeker texas en nog wat staten,maar net waar we landen.
wij vertrekkenmeestal uit een andere plaats,zelfs staat als waar we geland zijn,is goedkoper en je kunt meer kilometrs genieten.

ooh kon ik maar mee die staten lijken me ook mooi OK dan! *LOL* Lachen Cool

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 15:40

Dank je Marieke, OK dan! wat leuk toch dat ik jou hier steeds tegen kom

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:50

BillyJean schreef:
Dank je Marieke, OK dan! wat leuk toch dat ik jou hier steeds tegen kom


Gezellig he Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:53

Leuk zeg Haha! Ik ga waarschijnlijk volgend jaar weer die kant op. Met de fokkers van een paard dat daar internationaal springt. Zij kunnen geen engels en hebben mij mee gevraagt als tolk Haha!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:54

o ja billy jean heel veeeeeeeeeeeeel plezier daar..................

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 15:55

Mocht je wat aan je stembanden krijgen, aarzel niet om mijn hulp dan in te roepen, lol

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:00

Ik ben de afgelopen drie jaar ook in Alberta, Canada geweest. Ik heb alleen niet zo heel veel van de omgeving gezien Haha! Ik heb alleen maar paarden, paarden en nog eens paarden gezien!

Ik zat meer in het noorden van Alberta, 2 uur ten noorden van Edmonton. Maar jij gaat denk ik naar het zuiden toe he? Dan mag je de rockies eigenlijk niet missen!

Ik vertrek volgende week samen met Xono naar Dallas. Het leek me weleens leuk om in the States te kijken Haha!

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 01:06

Dallas ! Gaaf, ben ik ook een keertje geweest in een ver verleden. Daar lopen echt alle mannen met cowboyhoeden rond, gaaf joh, heel veel plezier en een goede reis gewenst!

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 01:07

PS Ja, ik blijf in het zuiden van Alberta en BC en ga zeker naar de Rockies, daaar ben intussen aan verslaafd!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 07:39

heel veel plezier daar.
ik durf nog steeds niet te vliegen
(elke dag oefen ik een stukje , ik durf al vanaf de tafel Haha!)
dus kom maar op met die foto"s en een reisverslag Cheese! kan ik toch een beetje mee genieten

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:19

goh, dat schiet al op hoor jos Haha! Haha! Tong uitsteken
(Emma)

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:25

Jij ook nog heel veel plezier toegewensd Billy Jean! Leuk dat van die mannen met cowboyhoeden..! Ach gut Ik zal eens kijken of ik een leuke mee kan smokkelen Bloos

Galisteka

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:00

Jaah ik wil ook!
Ik ben druk aan ut sparen om volgend jaar 3 maanden naar Canada te gaan(samen met een vriendin).
Ik heb al werk gevonden duss...
Kwil dan naar Alberta, want ik heb gehoord dat het daar heel mooi is.
Dan wil ik na mijn examen en dan die 3 maanden vakantie diek dan heb,
dan ben ik weer op tijd in Nederland om aan mijn HBO-opleiding te beginnen. Pling

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:35

Kun je nog een jaartje sparen Galisteka Haha!
Zou er zelf ook graag weer eens heen gaan *LOL*

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 19:17

Ik ga proberen een mooi reisversslag te maken met foto's erbij.