Ik zoek een bijrijdpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjorie
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Ik zoek een bijrijdpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 14:34

Hallo!! Mijn naam is Marjorie, ik woon in Zoetermeer, en ik zoek een westernbijrijdpaard dat redelijk bij mij in de buurt staat.
Ik heb 17 jaar rijervaring, waarvan 6 jaar western.
Wie weet er iets voor mij????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 18:02

Banish staat heel dicht bij je in de buurt..... PB haar even, misschien is Banishje wel wat voor je! Echt een heel leuk beestje!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:21

Nou, daar is Banishje dan.
Banishje heeft het niet meer zo op bijrijders. Extreme duivel
Hij heeft zich geloof ik voorgenomen dat hij de een na de ander afwerkt (in flitsend tempo }> ) en het vrouwtje van dat lieve Banishje ziet het even niet meer zo zitten Knipoog

Banishje zal het voorlopig even alleen met zijn eigen vrouwtje moeten doen Lovers Dat is voor beide partijen wel zo rustig op dit moment Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:10

Kan me daar wel wat bij voorstellen... Hoewel ik me nog steeds afvraag of je bijrijdster echt niet per ongeluk aan het rijden was Bloos en Banish.... tja, die had een woezel gezien en daarom ging ie haaaaaaaaard.... Cool

Zien we jullie binnenkort op de oefenwedstrijd in Lisse?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:04

Sonja:

LISSE??? wanneer en wat precies: voor de agenda... *LOL*

Marjorie
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 19:27

Ik kreeg vandeweek wel een bijrijdpaard aangeboden, maar dan moest ik engels gaan rijden en daar begin ik niet aan, want dan ga ik weer alles door elkaar halen ben ik bang.
Ik gebruik nog wel handige dingen van de engelse kant van de sport, maar daar blijft 't wat mij betreft ook bij.
Vinden jullie dit raar?

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:16

Ik kom (als ik kan) natuuuuuuurlijk naar Lisse. Das een thuiswedstrijd bijna Haha! Haha!
Ik hoop dat ze snel laten weten wanneer het is, dan kan ik AL mijn andere afspraken afzeggen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:56

Sugarmiss, de datum is nog niet bekend. De oefenwedstrijd (georganiseerd door onder meer Brigitta en Jan) wordt dan gehouden in Lisse, op de S.A.Ranch. Als de datum bekend is, zet Bri het hier wel ergens neer.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:35

Marjorie schreef:
Ik kreeg vandeweek wel een bijrijdpaard aangeboden, maar dan moest ik engels gaan rijden en daar begin ik niet aan, want dan ga ik weer alles door elkaar halen ben ik bang.
Ik gebruik nog wel handige dingen van de engelse kant van de sport, maar daar blijft 't wat mij betreft ook bij.
Vinden jullie dit raar?


Nee, in zoverre dat je het paard niet op een verkeerde manier traint. Je hebt er veel paarden bij die engels en western rijden. Maar bij een western gereden paard (alleen western dus) vind ik dat je daar geen dressuurmatige hulpen bij mag gebruiken....