Op wedstrijd geweest!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:39

Gefeliciteerd Jeddah en Christien!
(tipje: dun windjack o.i.d. over je mooie jasje totdat je de bak in moet, zodat daar geen 'oogmake-up', babypoeder en haren op komen en je schoon de bak in kunt)
Baal er van dat ik niet kon... zou ook gaan, ook naar Löhne, maar helaas nog met m'n been in't gips. Wéér maar een half showseizoen...
Veel succes volgend weekend!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:55

Ik hoop er vanaf eind Juli weer bij te zijn! (als het gips er inderdaad volgende week af mag! Rolleyes )

Ik laat de paarden nooit keuren voor transport. Kost me veel te veel geld en ik heb nog nooit gehoord van iemand dat er naar gevraagd wordt.
Ik heb het paspoort, waarin ze is ingetekend en ik neem altijd een copy van het inschrijfformulier mee waarop je zelf al een gezondheidsverklaring getekend hebt. Ik moet de eerste politieagent nog tegenkomen die überhaupt weet wat er allemaal nodig is (die gezondheidsverklaring heb je nl. niet voor de wedstrijd maar voor het 'invoeren' nodig. Douane kwestie dus) en wie zegt dat dat paard wat ik in de trailer heb niet al in Duitsland stond? Moeten ze je net op de grens aanhouden, en dat heb ík in ieder geval nog nooit meegemaakt. (en doen ze dat wel, dan ben ik ineens héél blond! Blond )
Maar ik wil natuurlijk niemand aanzetten tot illegaal gedrag! Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:27

Mooie Nederlandse resultaten weer, allemaal gefeliciteerd!
Brigitte, gefeliciteerd met je ROM! Op naar de volgende!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers