zeg ligt het nu aan mij of eehhh.....???!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

zeg ligt het nu aan mij of eehhh.....???!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 18:09

er valt de laatste tijd zeker niet veel te vertellen?
ik kijk iedere dag even naar de nieuwe onderwerpen en vroeger (HIHI, zeker 5 maanden terug) was er zoveel "nieuws"dat je uren op bokt zat en nu....? zeker wel 5 minuten!!
wie deelt deze mening en wil er over praten (gna gna)?!
groetjes sil

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:24

Ja Sil,
Het is inderdaad de laatste tijd een beetje stil Verward . Er gebeurt ook niet zo veel in westernland. Winterstop/slaap... Dromen . Wat kunnen we eraan doen dat de bokkers weer een beetje wakker geschud worden Frusty . ?? Mischien een zeer sappig of gevoelig onderwerp aansnijden Party!! . Wie heeft er ideeen.??

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 19:31

Oke er staat een nieuw topic.
"reining , the best sport there i"s???????????????"

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 19:31

Ik kom niet zo vaak op de western-site, maar wat mij opvalt is dat er wel ontzettend veel kijkers zijn, maar geen beantwoorders (hierbij verwijs ik naar mijn vraag van gisteren)....

Tsja, mischien idd het jaargetijde?

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:52

Ja het lijkt een beetje komkommertijd te zijn. Of zou het zijn dat mensen hun mening niet (meer) durven te uiten. Huilen

Ik ben altijd vóór sappige en/of gevoelige onderwerpen, zolang ze binnen de boktregels gevoerd worden. We leven in een vrij land en discussie is een groot goed.

Riëtte: ik heb net een stukje bij je hoed geschreven, zag het item pas laat.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:39

Ik denk dat het idd een beetje komkommertijd is maar ook zijn er natuurlijk al veel onderwerpen besproken waardoor je al veel vragen beantwoordt hebt gekregen. Haha!
Maar ik denk dat er ook veel westerners bang zijn om het achterste van hun tong te laten zien (uitzonderingen daargelaten Knipoog ).
Het is kennelijk toch een klein wereldje en men is bang om iemand tegen het hoofd te stoten of wil vooral geen kritische noot achter zijn/haar naam hebben. Haha!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:13

het heeft wel geholpen, want ik kom ben net weer online en er zijn meteen een heleboel nieuwe topics!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:35

Wacht maar tot het veulen- en fokseizoen weer in volle hevigheid is losgebarsten Haha! Haha! !!