Les!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 09:52

Ik heb aanstaande vrijdag voor het eerst sinds maanden weer les! Van iemand die zelf les heeft gehad van Evelien en Henk (-nog wat, sorry heb de achternamen niet onthouden Scheve mond ).

Ik ben erg benieuwd! Het rijden ging al een stuk beter, de galop snapt 'ie nu eindelijk ook en hij gaat zelfs op m'n stem in stap, draf en galop!
Nu gaan we van onze huis-tuin-en-keuken-rijstijl eindelijk eens wat meer western rijden.. Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:17

Dat zijn waarschijnlijk Evelien Geerlof en Henk van Amstel geweest Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:46

Zijn niet zulke heel bekende namen dus niet vreemd om te vergeten Haha! Tong uitsteken


Maar leuk dat je gaat lessen! Heel veel plezier gewenst!

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 14:26

Maar toch nog bekend genoeg om herkend te worden! Tong uitsteken

Wat vinden jullie van deze mensen? Ik ben er verder niet bekend mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:50

Tja weet je wat het is e_horse? Wat we van die mensen vinden, zegt nog helemaal niets over degene die bij hen gelest heeft en die nu jou les gaat geven.
Ik heb wel eens een lesje van Dennis Roemer gehad, maar bak niks van reining. Kan ik dan nu, schermend met Dennis' naam toch centjes verdienen met reiningles geven?

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:40

Ik heb ook een keer les gehad van iemand die les had gehad van Henk hahaha Dat beviel mij prima, maar ze had helaas geen tijd meer voor me...

Gewoon van alles vragen en lekker lessen. Dan kom je er vanzelf achter of JIJ het een fijn lesgeefmens vindt! Want daar gaat het ten slotte om.

Veel plezier en succes!!!

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:41

Het betekend idd niet meteen dat je een goede instructeur/trainer/whatever bent maar het zegt wel iets over de stijl denk ik. Niet alle goede ruiters zijn goede instructeurs en niet alle goede instructeurs zijn goede ruiters.

Het moet ook maar net klikken tussen instructeur en lesser. Maar leuk voor je dat je nu weer kan lessen hoor! Veel leerplezier!

Groetjes,

Bianca

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:35

Sonja schreef:
Tja weet je wat het is e_horse? Wat we van die mensen vinden, zegt nog helemaal niets over degene die bij hen gelest heeft en die nu jou les gaat geven.
Ik heb wel eens een lesje van Dennis Roemer gehad, maar bak niks van reining. Kan ik dan nu, schermend met Dennis' naam toch centjes verdienen met reiningles geven?


Dat is waar, mijn vorige 'lesgeefmens' had les van Dennis Roemer, die schijnt vrij goed te zijn, maar ik voelde me niet echt prettig bij haar manier van lesgeven (misschien waren Harlie en ik er gewoon nog niet aan toe).

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe fanantiek je wilt rijden en wat je doel is. Je 'lesgeefmens' moet daarbij passen. Lachen

Ik ben benieuwd of dit gaat klikken qua stijl en doel-voor-ogen.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:42

Ik heb vroeger ook nog wel eens les gehad van iemand, maar loop daar tegenwoordig niet mee te koop omdat ik het niet kan waarderen en hoe deze persoon(en) nu met paarden omgaat. Kan me niet schelen wat ze 'bereikt' hebben (voor sommige mensen heiligt het doel de middelen helaas). Zo kan het dus ook Knipoog
Wat ik wel geleerd heb is dat het anders kan/moet...hm, toch wat geleerd Haha!

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:53

Cer, Heb je dan nu geen les meer?