moorselen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

moorselen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 10:43

wie gaat er hier allemaal naar moorselen rijden ?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:13

Ikke! Ik ga met Senna Halter Yearling Mares showen, Paints. Ik heb er zin in!

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:53

Ik ga ook, zaterdag showmanship at halter, pleasure, horsemanship jeugd aqha en pleasure nsba en zondag hunter under saddle aqha en nsba ook jeugd! (dit jaar mag ik nog...)
Heb er ook heel veel zin in,we gaan morgen al.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:23

Dat is aanstaand weekend hè? Wanneer is de halterklasse? Ik zou wel willen kijken. Als dat maar niet zaterdag is, want dan kan ik niet Scheve mond
Heeft iemand misschien het programma voor me? Ik wil namelijk nog wat fotootjes gaan schieten

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:31

www.nsba.be
Daar staat het programma vrijdag zijn de paints halter klasses,
en zaterdag de aqha halterklasses.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:44

mixie"]
www.nsba.be
[/quote]

Dank je!

[quote="mixie schreef:
Daar staat het programma vrijdag zijn de paints halter klasses,


Heel fijn!! Ik ga eens kijken of ik Koninginnedag ga skippen (want dat is toch altijd saai)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:51

Pff het is drie uur rijden voor mij.. en dat voor een paar foto's. Ik denk toch niet dat het echt verstandig is als ik ga, vooral omdat ik vandaag ook al ziek en doodmoe thuis zit. Dan maar een andere keer.
Ik wens iedereen die start wel heel veel succes!

belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 14:50

mixie schreef:
Ik ga ook, zaterdag showmanship at halter, pleasure, horsemanship jeugd aqha en pleasure nsba en zondag hunter under saddle aqha en nsba ook jeugd! (dit jaar mag ik nog...)
Heb er ook heel veel zin in,we gaan morgen al.



leuk dan mag ik tegen jou en zippo rijden Bloos! *LOL*



ik doe junior pleasure ,youth pleasure nsba en aqha , pleasure nsba no pro , hunter aqha en nsba youth , showmanchip en horsmanchip youth aqha OK dan!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:37

Tjonge jonge jullie hebben het druk! Veel succes, ik zal jullie dan waarschijnlijk niet zien, ben er alleen vrijdag ochtend.

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:00

Wij gaan ook, mijn vriend gaat rijden, vrijdag zaterdag en zondag. Alleen reining.

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:08

Gezellig babs! ik ben benieuwd of het goed gaat komen met zippo en mij Scheve mond
Ik zie je daar wel.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:39

Heeft iemand een idee tot hoe laat het programma ongeveer door blijft lopen? (misschien uit ervaring uit voorgaande jaren?) Ik wil namelijk wel komen fotograferen tijdens de Pewter reining

belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:32

gera schreef:
Heeft iemand een idee tot hoe laat het programma ongeveer door blijft lopen? (misschien uit ervaring uit voorgaande jaren?) Ik wil namelijk wel komen fotograferen tijdens de Pewter reining



voorig jaar was het zaterdags rondt 1u 's avonds gedaan het jaar daar voor was dat ook ongeveer dat uur . vrijdag zal het niet zo laat zijn denk ik een uur of 10 denk en zondag zal het wel rond 6u afgelopen zijn denk Scheve mond

ik weet dit natuurlijk niet met zekerheid maar ik weet wel dat er veel inschrijvingen zijn Bloos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:37

Lange dagen zeg! Maar vrijdagavond gaat me nog wel lukken, verwacht ik. Wie weet tot dan! Bedankt voor je reactie

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:53

Ik ga met Natascha (wgirl) mee. We vertrekken morgen aan het begin van de middag en Natascha doet 's vrijdag de halter en de showmanship mee met Lightning Nancie (Paint). Vrijdagmiddag gaan we weer naar huis Haha!

Dus Corine, jou zie ik in ieder geval wel denk ik *LOL*

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 01:28

XoNo schreef:
Ik ga met Natascha (wgirl) mee. We vertrekken morgen aan het begin van de middag en Natascha doet 's vrijdag de halter en de showmanship mee met Lightning Nancie (Paint). Vrijdagmiddag gaan we weer naar huis Haha!

Dus Corine, jou zie ik in ieder geval wel denk ik *LOL*


Cool! Wij gaan ook morgen rond een uur of 13.00 uur weg! We zien elkaar dan zeker! Tot Vrijdag!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 08:52

Ik en Loekje gaan kijken op vrijdag.
Ik moet wel om 5 uur op om de Halter te kunnen zien....pfffff je moet er wat voor over hebben zeg. Scheve mond

belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 09:21

zijn er hier ook die vanavond de Payed Warm-Up mee doen voor de pleasure het is van half 8 tot 8u

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:12

Kan iemand me vertellen of er entreegeld gevraagd wordt voor 'bakrandridders'? Dan weet ik alvast of ik geld op zak moet hebben (naast het nodige om eventuele leuke spulletjes te kopen voor het geval er kraampjes zijn)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:46

Wij zijn alweer terug, en Jeddah was er niet Verward Boos! Knipoog Maar volgens mij wordt er geen entree gevraagd voor bakrandridders. Er werden ons nog van die oranje dingetjes gegeven bij het secretariaat om bij de stallen te komen, maar niemand die controleert ofzo Haha! Volgens mij kun je zo naar binnen lopen.

Er zijn wel aardig wat standjes, de western import company is er, arthurs, kebo en nog wat Duitse stands.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:11

Ik was er gisteren ook, maar pas vanaf half drie, dus ik heb behalve Rieky Young en Karin van Bekkum geen bekenden gezien, jammer genoeg. Ik heb behoorlijk veel foto's gemaakt, waarvan ik een selectie op bokt zal plaatsen. Maar dat allemaal later, want ik moet vandaag nog wat andere dingetjes doen en natuurlijk een bezoek brengen aan mijn paardje..
Het was jammer dat het gisteren niet zo heel druk was, maar er hing toch een goede sfeer. Ik denk dat het vandaag en morgen drukker zal zijn.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:17

XoNo schreef:
Wij zijn alweer terug, en Jeddah was er niet Verward Boos! Knipoog Maar volgens mij wordt er geen entree gevraagd voor bakrandridders. Er werden ons nog van die oranje dingetjes gegeven bij het secretariaat om bij de stallen te komen, maar niemand die controleert ofzo Haha! Volgens mij kun je zo naar binnen lopen.

Er zijn wel aardig wat standjes, de western import company is er, arthurs, kebo en nog wat Duitse stands.


Jeddah zat vast in het verkeer.... Huilen Er was een ongeluk vlak voor ons gebeurd en tegen de tijd dat we weer onderweg waren (en nog even een afslagje gemist hadden) belden we naar het secretariaat en bleek dat de Merries Halter al begonnen was Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Boos! !

Dus het had geen zin nog naar de show te gaan, wat enorm balen was en natuurlijk ook echt om te huilen, ik had er zo naar uitgekeken en Senna heeft voor niks de hele reis moeten maken.

Maar goed, dit soort dingen kunnen gebeuren, we gaan wel vol goede moed naar Duitsland toe werken (eerst heeft Senna een weekje vrij!).

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:49

Nou Jeddah... We hebben wel met je meegeleefd hoor!
Vooral de dames konden zich goed alle gevoelens voorstellen! Huilen Lips are sealed Huilen

Maar goed dat je zo'n fantastisch braaf paardje hebt! Volgende keer beter, dan steel je vast de show! *LOL*

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:27

Hey Jeddah,

Dat is balen zeg..Dat hele stuk voor niets gereden. Tja, zoiets verwacht je niet he?

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:55

Jeddah dat is echt ontzettend balen!!! Huilen
Een heel eind rijden voor niets, maar het positieve ervan is dat je nu wel weet dat je een super, super braaf paardje hebt!!!!!!!! OK dan!
Wat een schat is Senna toch!!!
Hopenlijk heb je volgende keer meer geluk!!!