gezocht: western hoofdstel en romal reins

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

gezocht: western hoofdstel en romal reins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 21:16

Ik zoek voor een zwarte pony (van dochter) een light oil headstall, one ear of double ear met veel zilver, redelijke prijs maar wel sterk vanwege eigenwijzigheid pony Haha! alvast voor haar verjaardag.
Voor mezelf ben ik op zoek naar romal reins ferruled, light oil of dark oil. Voor het geval dat iemand ze heeft liggen en ze toch niet gebruikt.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:38

Kijk eens op Ebay duitsland.
Ik heb daar mijn Spaanse hoofdstel en zadel vandaan en er waren ook heel veel westernspullen.
Kijk bij reitersport, dan bij Sattel, sonstige. of trense.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 00:36

Nog beter en veel meer keus is Ebay Amerika. Heb net zelf een supermooi showhalter gekocht voor nog geen 200 gulden, inclusief verzendkosten. Soortgelijk halter kostte in Nederland bijna 500 gulden! En hele mooie Montana silver numberpins voor maar 60 gulden incl.!! Dat was echt een mazzeltje. Zo'n setje kost in Nederland zowat 200 piek geloof ik!

Je moet alleen wel even aan de verkoper vragen of ze naar europa willen versturen tegen vergoeding van de werkelijke kosten, want een heleboel zetten er bij dat ze alleen binnen Amerika versturen, maar toen ik het vroeg wilde ze ook wel naar Europa versturen. En je hebt eigenlijk wel een credit card nodig om te betalen. Ik heb ook al eens iets via de bank betaald, maar dan komt er zowat 30 gulden aan bankkosten bij. Via PayPal kun je heel eenvoudig en veilig met je creditcard betalen. Mits de verkoper deze manier van betalen accepteert natuurlijk, maar dat is in de meeste gevallen wel zo.

Hieronder een link rechtstreeks naar de westernspullen. Hier kun je nog weer verder kiezen naar tack kleding accesoires enz. Zeker weten dat je daar vind wat je zoekt, en als je slim bied nog goedkoop ook!
http://listings.ebay.com/aw/plistings/list/all/category3161/index.html
Succes met bieden!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 08:18

Dank..dank...
Ben al maanden op Ebay aan het snuffelen maar heb nu de grote stap gewaagd en iets gekocht. Maar ja... nu zijn er weer heel veel leuke dingen Haha! Ben zelf bang dat ik nu dubbel heb....groot probleem Tong uitsteken
Heb ook veel pb tjes gekregen en iemand is mij zeel behulpzaam geweest waarbij het ook heel gezellig is geworden.
Ebay is echt een aanrader voor dingen die je hier (nog) niet ziet of tegen heel andere prijzen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:57

Carys schreef: Ebay is echt een aanrader voor dingen die je hier (nog) niet ziet of tegen heel andere prijzen.

Verkijk je er niet op hoor, wat de meeste mensen vergeten is dat de belasting ook nog eens op je dak komt als je dingen boven een bepaald bedrag over laat komen uit Amerika. Ik ben geen expert, en weet dus niet hoe hoog het bedrag is vanaf wanneer er invoerbelasting betaald moet worden. Misschien zou je even met de douane kunnen bellen? Ik weet wel dat een heleboel dingen die ik dacht uit Amerika goedkoop over te kunnen laten komen achteraf bijna net zo duur waren als dat ik ze hier zou hebben gekocht. Mede door de transportkosten en de belasting. De keus is er wel groter. En je hebt dingen soms sneller in huis...
Het heeft bij mij ook best wel lang geduurd voordat ik mijn eerste aanschaf via Ebay had gedaan. Als je via Paypal of creditkaart kunt betalen is de betaling allemaal zo geregeld. Moeilijker wordt het als ze Money Orders (dat gaat aardig in de papieren lopen) of het bedrag contant willen willen hebben, of zeggen dat ze niet naar het buitenland versturen. Zoals hier al eerder is opgemerkt: niet iedereen die zegt niet naar het buitenland te willen versturen blijft ook op dat standpunt staan als je ze persoonlijk mailt. Ik zou willen adviseren altijd eerst een e-mail te sturen voordat je een bod doet.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:33

Op dat halter hoefde ik geen belasting te betalen, en ik vraag me ook af hoe de douane dat wil checken als jij gewoon een pakje van een particulier krijgt toegestuurd. Je moet wel een waarde op het pakje vermelden, maar dat zegt nog niet zo veel...
Ik zou natuurlijk ook geen zadels ofzo gaan bestellen (da's nogal een gok ook pasvormtechnisch gezien), maar vooral klein tack en hebbedingen zijn daar vaak veel en goedkoop.
Pas op, 't is wel verslavend hoor! Haha!