Zadelmakerij, wie kan me vertellen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Zadelmakerij, wie kan me vertellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 23:57

Op het NK in Mariënheem waren diverse stands van zadelmakerijen. Vanaf het binnenkomen van de tent met stands, rechts achter in de hoek was het zeil omhoog geklapt en daar stond een stand in een verkoopwagen. Kan iemand zich nog herinneren wie dat waren?

Bedankt alvast.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:59

Was dat niet Custom Saddelery?

Zover ik nog in mijn gedachten kan kijken. En wat helder is

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 00:05

Bedankt Chantalleke. Ik heb ook het vermoeden en we hebben er hier al over zitten brainstormen, wie ook al weer waar stond. Ergens blijft er dan wat over die het geweest zijn konden.

Hoezo helder of niet??? Je bent toch altijd helder Knipoog

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 00:14

Helder van geest? Ja ben ik altijd. Alleen de rest Scheve mond

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:19

Dat was Muijs hier van Bokt, die had zich verstopt in een hoekje Knipoog

En ik hoop dat hij dit jaar ook weer bij de grote wedstrijden staat.

06csma
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Oosterstreek (Fr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:55

had zich verstopt? ik waardeer het bijzonder dat je hoopt dat wij dit jaar weer van de partij zijn ,maar heb nog mijn twijfels .op de clinic die wij ge organiseerd hadden zijn niet bepaald veel mensen af gekomen,dus ben ik bang dat we weer ergens achteraf neergezet worden.
Wij zijn namelijk meer zadel makers dan markt kooplui , en gaan er dus eigenlijk vanuit dat mensen die kwaliteit zoeken ons wel weten te vinden.
wij werken trouwens nu met meerdere dealers die volgens ons concept werken ,en dus passen met de boom die in het gekozen zadel zit , en als dat dus niet past het paard inmeten eneen custommade voor laten maken
lijkend op het gekozen zadel of helemaal eigen design.
deze mensen vinden het niet erg om op wedstrijden en beurzen te staan,
wij maken liever zadels of springen bij waar behoefte is aan meer uitleg hier over.
we gaan nogmaals een keer proberen en clinic te verzorgen ,want achteraf bleken er toch wel meer mensen geinteresseerd te zijn.
houd onze website maar inde gaten voor de aan kondiging.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:03

Muijs"]
op de clinic die wij ge organiseerd hadden zijn niet bepaald veel mensen af gekomen,dus ben ik bang dat we weer ergens achteraf neergezet worden.
[/quote]Sinds wanneer heeft het aantal bezoekers op een clinic/verkoopdag invloed op de plaats die je krijgt aangewezen op een beurs? Verward Heeft dat niet meer te maken met hoe vlot je erbij bent om een plaats te reserveren en hoeveel je wilt betalen voor je plaats (goeie plek kost meer dan hoekje bij de toiletten)?

[quote="Muijs schreef:
en gaan er dus eigenlijk vanuit dat mensen die kwaliteit zoeken ons wel weten te vinden.
Misverstand. Dat geldt alleen voor de grote, gevestigde merken (niet alleen in de zadelmakerij, maar in alles). Adverteren is de boodschap. Is een banner op bokt niks voor jou?

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:04

En verder hebben we EA-commercieel nog Haha!

06csma
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Oosterstreek (Fr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:55

Allereerst wil ik even duidelijk maken ,dat de prijs die wij betaalden dezelfde was per meter buiten als binnen ,en dat dat onze eigen keuze was ,dat wij er als een van de eerste bij waren met reserveren, maar dat onze buren standhouders zo collegiaal waren hun handel voor onze snuffert te zetten ,Waar zei overigens geen recht op hadden.
dat is dus wat ik bedoel met marktkooplui die zouden dit niet gepikt hebben maar wij zijn zadelmakers en weten hoe graag men ons liever niet ziet komen op deze evenementen ,wij vertellen iets anders en dat is niet goed voor hun handel ,en dan trekt men dus alles uit de kast als we dan toch komen om het ons naar de zin te maken maar niet heus.
en wat betreft het aantal bezoekers op onze opendagen (geen verkoop dagen ,maar puur en alleen om informatie te verstrekken) die trouwens kosteloos was, geven aan dat men het of al weet of niet wil weten ,want zij die het wel willen weten weten ons te vinden ,soms met wat moeite ,zoals DANCE hier bovenaan ,en die banner kost waarschijnlijk geld wat we dan weer liever besteden om een clinic te organiseren (gratis met koffie enzo) dus voordat je iets roept win eerst informatie in en oordeel dan en ga niet af op wat anderen zeggen.
misschien dat de western sport dan ook wat positiever uit de hoek komt ,maar dat is geloof ik weer een ander topic.
Ikwil hier nog even dit aan toe voegen.
Wij hebben de wran aangeboden voor het N.K. een zadel op maat te maken voor een kampioen dan ,vooralsnog niets gehoord.weet ik niet wie hier de sport promoot of zitten hier andere belangen achter?

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:33

hu,.......... Verward Verward Verward
Dance vraagt naar een bepaalde stand,die dus van Muijs blijkt te zijn en dan komt er een heel relaas over marktkooplui,organisaties,clinics,kwaliteit en prijs,enz.................. Verward Verward Verward Was dit wat Dance vroeg?heb ik iets gemist?Het lijkt wel of er een paar berichtjes ertussen uit gehaald zijn.
Explosief,hoor!(en ik heb niks tegen Muijs,ik rij zelf op een zadel van hem.)

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:43

jessiejanes schreef:
hu,.......... Verward Verward Verward
Was dit wat Dance vroeg?heb ik iets gemist?Het lijkt wel of er een paar berichtjes ertussen uit gehaald zijn.
Explosief,hoor!(en ik heb niks tegen Muijs,ik rij zelf op een zadel van hem.)

Niets van dit al, ik vrees alleen dat de schrijfstijl van Muijs al snel leidt tot dit soort onoverzichtelijke epistels.
Omdat de vraag van de topicstarter al beantwoord is kan hier dus ook een slotje op voor eea zich weer gaat ontwikkelen tot de (on)nodige commerciële uitlatingen.