Trots !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Trots !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 12:40


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 15:40

Ziet er super uit.
Heeeeelll klein puntje: de blauwe letters zijn slecht te zien maar kan ook aan mijn ogen liggen hoor Haha!
Heb je hem met een speciaal programma gemaakt? Ik ben zelf de hele week al bezig met Frontpage voor onze bedrijfssite, wil niet zo goed lukken.

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Hai!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 02:08

Hai Carys,
Bedankt voor je reaktie.
Dat die blauwe letters niet zo goed te zien zijn, daar heb je gelijk in, maar die kleur wordt nu eenmaal gebruikt voor links. Je kunt de kleur naar mijn weten dan ook niet veranderen.
Heb deze site gemaakt in Frontpage en je wilt niet weten hoelang en intensief ik hiermee ben bezig geweest. Je moet nl weten dat ik er eigenlijk geen verstand van heb, maar aldoende leer je. Gewoon door gaan, het lukt vanzelf wel een keer. Het is mij ook gelukt!!!!
Veel succes met het bouwen van je site.

Groetjes Dune

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 08:57

De kleur is heel simpel te veranderen hoor!! Als je naar de html code kijkt van je pagina staat ergens bovenaan zoiets als <body vlinks="....." > etc Achter ..links=".. kan je dan de kleur intypen die je hebben wilt. Snap je het nog een beetje Haha!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 18:08

Ik heb net een boek over Frontpage gekocht want ik wil ook zo'n site.
Ik was bezig met een cursus, na 2 lessen werd de leraar ziek, al een maand dus. In januari weer vrolijk verder Haha!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 01:58

Nette site Dune Lachen

Een hyperlink kan elke gewenste kleur hebben:
Open je pagina met links in Frontpage Editor en kies:
File > Pageproperties > background
Hier kun je de kleur van je hyperlinks aangeven alsmede van de visited en active link zonder dat je de html code in hoeft te duiken.

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 03:17

Hey mensen bedankt voor de tips, ben weer wat wijzer geworden.
Ik heb me even in frontpage gestort en wat schetst mijn verbazing, het is nog gelukt ook, heb de kleur van de links veranderd. Of dit nu de orginele kleur blijft weet ik nog niet, had vanavond niet zo heel veel tijd, daar moet ik nog even mee aan de slag.
Nogmaals bedankt
Greetz Dune

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 22:29

mooie site! wat ook lastig te lezen is rood op het donkergroen...of het moet aan mijn beeldscherm liggen... Verward

misschien willen jullie ook even naar mijn site kijken? Haha!
Colin's Horse Page

Thnx Knipoog

wijziging Lachen
ook moet je ff een titel instellen bij je website...kan in je html tussen <title> en </title> (alles tussen < en > worden html-tags genoemd. De title-tags kun je tussen de head-tags (<head></head>) vinden.)

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:38

Mooie site hoor. Daar heb je inderdaad veel werk aan gehad. Ook ik ben met m'n site bezig en heb al wat aardige dingetjes opgezet. Ben niet in frontpage bezig, maar werk met met de html tags. Ga ook frontpage nog eens proberen.

Btw het verhaal over je veulentje. Getsie! Daar zul je veel verdriet van gehad hebben.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 17:16

Hai, mooie site hoor!!!
Heb nu weer even tijd om te surfen (in de baas zijn tijd) Haha!

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Nogmaals bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 01:15

Hey mensen nogmaals bedankt voor de tips en de positieve reakties.
Ben nu weer een stapje verder gegaan en heb de site vertaald in het duits, ook een heel karwei. Heb ondertussen ook de pagina's een naam gegeven, wat overigens heel simpel was om te doen.
Wat mijn overleden veulentje betreft, ja daar heb ik heel veel verdriet van gehad en met het schrijven van het verhaal en het plaatsen van de foto's kreeg ik het toch weer even moeilijk. Heel veel mensen zullen nu denken, ach stel je niet aan, maar jullie moeten weten dat als je bij de geboorte bent en je krijgt een goed gezond veulentje dat later ziek wordt, je ziet het aftakelen, daar wordt je echt niet vrolijk van. Maar ik kan zeggen: ik ben heel blij dat ik haar heb mogen leren kennen. Het was echt een dijk van een veulentje.
Liefs Dune