WN: Marum clinic DPHC Westernstable Westerkwartier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:26

Wij zijn er ook, natuurlijk (thuis'wedstrijdje' Haha! ). Kom op Paint liefhebbers in het Noorden (Romkabouter bijv.) dan maken we er een gezellige dag van OK dan!

Tot 18 april!!!

Gr. Marion


spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:21

Francis schreef:
Denk er over mee te doen aan de Halter (leuk voor de oefening zo vlak voor het seizoen) en de round penn clinic (altijd Dot al eens in een round penn willen werken)... eerst kijken of ik een 'trailer trekkende auto' kan regelen...
Oh Franciska, zijn er stallen beschikbaar voor de paardjes tussen de onderdelen door?


Roundpennen is inderdaad hartstikke leuk OK dan! Maar het is moeilijker dan je denkt. Als je in het begin niet duidelijk genoeg bent snappen ze er helemaal niks meer van Scheve mond Als je wat langer bezig bent worden ze supergevoelig en kun je ze bijna met je pink sturen *LOL* Van alleen kijken kun je trouwens ook al heel veel leren

Er is 1 'gastenbox' leeg. Verder staat alles vol (zoals het een goedlopende manege betaamd Cool ) Het is nog geen weer geweest om prikweidjes uit te zetten in het land van de buurman dat we tot nu toe 's zomers mochten gebruiken, dus de manegepaarden kunnen nog niet naar buiten. Er zijn weleens tijdelijke boxen gemaakt van de koeienhekken in de hoeken van de bak. Misschien kan dat nu ook wel. Ze zullen hier waarschijnlijk wel iets voor willen rekenen.

Je kunt Diana van WSW hierover ook wel bellen: 0594-646420

Groetjes Marion

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:56

Francisca schreef:
Ja, dat is ook mijn ervaring. Ik heb er 1 keer aan meegedaan bij Diana en 1 keer gekeken bij Brad Whittaker ook in Marum en het is heel erg leerzaam.

Oh ben jij al eens bij ons geweest? Waarom weet ik dan niet wie je bent Blond Ziek Haha!

(Ben nogal slecht in namen maar goed in gezichten Clown )


spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:06

Helemaal mee eens!!!!
En het commerciele gehalte van deze clinic ontgaat mij helemaal... Ik weet niet hoe de prijzen op andere western maneges liggen maar bij ons betaal je voor een ´gewone´ les al meer dan € 10,00. (Is het helemaal waard, hoor!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers