Westernmeeting Leende: harstikke leuk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Westernmeeting Leende: harstikke leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 20:08

Vandaag was de westernmeeting in Leende.
Het weer zat geweldig mee en het was heel gezellig. Helaas konden Dusty en Raci niet van de partij zijn: onze pension houder had niet gestrooid waardoor ze niet bij de trailer konden komen, zonder gevaar voor slippartijen of erger. Je kon er zowat schaatsen!! Raci was weer een heel eind hersteld van haar blessure en had dus ook mee gekund al was het alleen maar om wat rond te stappen. Sh.. wat baalde ik zeg!! Dus zijn we maar zonder paarden geweest. Maar al met al toch een gezellige dag, nieuwe mensen ontmoet en oud stalgenoten terug gezien. Tot slot mijn compliment voor K@rin, het was perfect georganiseerd, met goede wegwijsbordjes. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:31

Dank je Jolande, ook wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar, en de volgende keer zijn jullie er gewoon te paard bij, toch.

In het begin was ik bang dat er door de voorspelde sneeuw maar weinig mensen zouden komen, maar dat viel gelukkig mee.
Ik was wel blij dat Claudia met Rebel ook nog mee kwamen rijden aangezien zowel Ellen (Oeleboele) en Jacqueline (Jac) en ik van dezelfde instructrice les hebben en al van elkaar weten hoe we met rijden bezig zijn er daardoor weinig te discusseren hadden over de manier waarop. En op dat punt valt er nog best meer uit zo'n meeting te halen.

Maar wat mijn eigen probleempje en reden om deze meeting te organiseren betreft, het altijd alleen rijden en daardoor op wedstrijden in een situatie komen waar mijn paardje een racewedstrijdje wil beginnen zodra hij ingehaald wordt, daar heb ik wel mooi aan kunnen werken, zeker op het einde toen we nog even pleasure hebben gesimuleerd en de rest mij dus met opzet in is gaan halen.

Ik ben heel benieuwd hoe de foto's en film van Sprite geworden zijn, aangezien de camera hardstikke nieuw was en de handleiding er nog regelmatig bij genomen moest worden.
Ik hoop in ieder geval dat iedereen weer heelhuids thuis is gekomen en ben blij dat de sneeuw lang genoeg weggebleven is, en ben benieuwd naar de andere reacties, ook de kritische want daar kunnen we van leren.

En de volgende keer zoeken we gewoon wat warmer weer uit, zodat de kijkers niet de kantine in hoeven te vluchten, alhoewel de barman van de club erg tevreden was over de omzet en verzekerde dat we best nog wel een keertje terug mochten komen.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 00:53

Ach, valt alweer mee dat we terug mogen komen. Kennelijk hebben we ons netjes genoeg gedragen *LOL* }> *LOL*
Over discussies had ik eigenlijk niet te klagen. Niet dat er nou wereldschokkende inzichten naar voren kwamen, maar er was een behoorlijke hoeveelheid stof tot nadenken. Vooral dat vosje wat er op het laatst rondhobbelde leverde toch aardige verschillen in inzicht op, hoewel we er uiteindelijk weer feilloos uit zijn gekomen, geeft toch wel het niveau aan. Van ons natuurlijk, over dat vosje zullen we het nog wel eens hebben }>

karin e
Berichten: 120
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 01:34

als jullie nog eens zo een dag organiseren, ben ik graag van de partij. Moest vandaag eten en suprise ect. je kent het wel.
Hou me op de hoogte.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 11:15

Wat een leuke lokatie was dat in Leende, met een fijne bak en wat helemaal perfect was, de stands waar je je paard ff in kon zetten. Al met al viel de afstand mee, ik denk dat we de volgende keer deze binnenbak best weer kunnen gebruiken. Het was wel errug glad toen we moesten laden. we waren bang dat de bus die de trailer zou trekken niet weg zou komen. Gelukkig deden Oebel en Dreamer niet moeilijk, ze wandelden er zo op. Poehhh, altijd even afwachten....
Voor mij en Dreamer was het de eerste keer dat we samen op pad gingen. Het was dan ook een soort uitproberen hoe hij op een vreemde lokatie zou reageren op het oog van wedstrijden die misschien wel eens komen gaan. Nou, we zijn er wel klaar voor, het interesseert m dus vrij weinig...loopt gewoon lekker. Ik was wel blij dat mijn trainster Monique er eerst even op was gaan zitten, ik was natuurlijk weer eens wat vergeten mee te nemen en moest helemaal terug naar de stal. Toen ik terugkwam, was Dreamer al lekker aan het galoperen. Ik had mijn digifotocamera ook meegenomen, alleen die had ik in de bus laten liggen...Helaas, geen foto's van mij, maar gelukkig heeft Sprite er een heleboel gemaakt. Ben heel benieuwd. Karin, de complimenten van mij, De meeting is zeker voor herhaling vatbaar, en iedereen die kan moet komen!! De koffie is er bruin, de tosties heet en er voldoende ruimte om alles te zien. Claudia, was leuk dat je er ook was!
Allemaal tot de volgende keer! Party!! Party!! Party!!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 12:34

Jammer dat wij het gemist hebben. Maar wij moesten 's morgens de paarden al uitgraven, en om dan nog op pad te gaan Verward

Afbeelding




Hoop dat er snel foto's van de meeting geplaatst worden!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 13:18

Ik moet zeggen dat ik ook erg getwijfeld heb of ik nou wel zou gaan of niet. Voor ons was het een aardig eind rijden en dat met de weersvoorspelling! Het was hier spekglad en je moest erg voorzichtig rijden. Na heen en weer bellen, pbtjes sturen en nog meer bellen ben ik toch op weg gegaan. Eerst vik opgepikt van haar stal en toen op weg. Eindelijk waren we in de buurt en toen was ik de weg kwijt. Gelukkig had ik het nummer van Ellen (oebele) en na regelmatig telefonisch contact, kwam ik op de route die karin had uitgezet. Ik waande me even in een speurtocht (waar was die B) die zij duidelijk had uitgezet. Daar aangekomen eerst even kleppen en toen een kop warme choco. Ik moet zeggen dat ze een mooi systeem hebben voor het gebruik van die bak. Het was jammer dat er niet meer de reis hebben durven ondernemen want het viel achteraf allemaal mee. Na afloop hebben wij een rondreis in de omgeving gehad van Sprite. We dachten dat wij naar haar stal gingen om Gsus te ontmoeten maar belande in een woonwijk. Ik had geen idee waar we waren en bleef haar maar op de hielen jagen. Eerst naar haar huis, toen Bran ( poepie van spite) bij de oppas ophalen en toen naar stal. Nou we hebben aardig wat dorpjes gezien (niet dus het was pikkedonker). Even de paardjes bewonderd en toen op weg naar Heike. We hadden met een groep allemaal knuffies opgehaald ,kaartjes erbij en in een doos gedaan. We hadden eerst afgesproken dat er twee vooruit gingen om te vragen of ze het wel goed vond, maar besloten daar aangekomen om een overval te plegen. Oebele, Assie,Jac, Sprite, Bran, Vic en ik bestormde haar kamer. Gelukkig was Ikke er al (die was er ook bij de meeting) dus wisten we snel wie Heike was. Volgens mij was de overval wel geslaagd. Die meid heeft echt geluk gehad, want het had veel slechter kunnen aflopen. Niet alleen door de val, maar vooral hoe het daarna is gegaan. (dat kunnen jullie evt lezen in algemeen bij de berichten van Bart, voor degen die niet weet wat er gebeurd is). Na er door de verpleging uitgestuurd te zijn en uitleg van Bart zijn wij weer de terugweg gaan aanvangen. Eerst Vik droppen en toen verder. Al met al was ik om een uur of 11 weer thuis. Bekaf, maar een reuze gezellige dag gehad die zeker voor herhaling vatbaar is. Bedank Karin, je had het netjes geregeld.
Laatst bijgewerkt door chrico op 24-12-01 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 14:05

Marianne, wat woon je daar knus zeg! (tenminste, als jullie daar wonen dus Verward )
Volgende keer moeten jullie zeker komen, het was echt leuk!
Groetjes!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 20:23

Leuk om juliie gisteren allemaal ontmoet te hebben. Ik heb alleen wat moeite met de namen en aangezien ik jullie nu eenmaal heb gezien, zal dat wel blijven.
Wel lachen ja, de bordjes stonden er echt...
Inderdaad mooie bak en mooi kantine, jammer van het weer, het was best wel wat koud!
Bedankt allemaal en misschien tot een volgende keer?!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:11

Ik vond het ook een erg leuke meeting! Met de kou viel het wel mee vond ik.
Van het rijden heb ik niet zo superveel gezien, ik heb vooral veel zitten kletsen in de kantine en Claudia geholpen met Rebel opzadelen *vereerd*
Toen claudia klaar was met rijden, mocht ik er nog even op *nog vereerder* dat was dus mijn 2e keer western. Eerst een beetje gestapt, daarna nog een stukje gedraafd en toen begon Claudia ineens over stops *helpie hoe moet dat?? Verward * Dat mislukte dus helemaal, want ik gaf totaal verkeerde hulpen geloof ik Bloos . Maar.. Ik heb wel een stop gemaakt vanuit stap Sigaar Sigaar Pling *LOL*

En toen dacht Rebel ineens: We gaan in galop Haha! . En toen heb ik zelfs een galopwissel gereden Sigaar *LOL* *perongeluk*

Was wel heel leuk en ik voelde me super vereerd

Daarna nog even geholpen met afzadelen, daarna allebei de baby's van Sprite gezien Haha! En toen naar het ziekenhuis gereden.
Je zag de ogen van Heike en Bart erg groot worden toen we met zijn allen binnenkwamen vallen (eigenlijk maar 3 personen per patient per spreekuur Schijnheilig ) Heel erg gezellig vond ik.

Daarna op de trein gezet door Jac en rond half 10 was ik thuis. Ik vond het een erg leuke dag!

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 02:15

karin, bedankt voor al het regelen, het was prima te vinden
en het was echt de moeite waard
inderdaad zou het fijn zijn als er wat meer mensen zouden rijden, maar volgens mij hebben we prima kunnen werken wat betreft de pleasure, het oefenen met inhalen, corrigeren,
en ik weet nou wat de snake trail is heheeeehehehe

assie, thumbs up voor je rijkunsten
je deed het prima, en wij zaten langs de kant natuurlijk van alles te boeren, bedankt voor je hulp ook met opzadelen enzo Lachen

volgende keer is het voor oeleboele ook vast niet meer zo eng, dreamer is een erg mooi paardje zeg jac, en loopt keurig voor z'n leeftijd !
en karin mag zeker ook trots zijn op haar leuke paardje !

leuk om jullie gezien te hebben
(sprite je bent je chicaco screws vergeten!!!!!! duhhh ik had ze bij me, maar ook niet meer aan gedacht dus)

ik hoop dat er een vervolg op komt !

Marielle

Berichten: 85
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 23:37

Ik ben maar heel even geweest bij de meeting in Leende. Mijn 2 meiden vonden het heel leuk ( ze zijn ook al een beetje paardengek) maar nu had ik ook nog een oppas-kindje bij me die eigenlijk helemaal niet mee wilde.... Omdat ik zelf toch wel even een kijkje wilde nemen had ik hem beloofd dat we maar heel even zouden gaan...
Het zag er allemaal heel gezellig uit en was ook heel goed te vinden.
De volgende keer zal ik wat langer blijven en me netjes aan iedereen voorstellen...

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:48

Inderdaad het was erg gezellig Lachen
Ik zit nog steeds te hannesen met die camera om die fotoos d'r uit te krijgen en nu met de kerst komt het er niet echt van. Maar volgens mij gaat het wel lukken, dus binnenkort wel fotoos Haha!