Western Experience

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Western Experience

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 15:00

Pfoeh...Orri had me even laten schrikken door te zeggen dat ze gehoord had dat er dit jaar bij de western experience geen paardenspektakel zou zijn, maar gelukkig, dat ging om een andere western experience. In de Brabanthallen volop paarden en leuke stands aanwezig. En aangezien ik mezelf beloofd heb dat ik mezelf van mijn 13e maand schandalig mag verwennen op de western experience ga ik er natuurlijk zeker heen. Op 26 en/of 27 januari. Dusse...wie gaan er nog meer??? Lekker geld uitgeven... Knipoog


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 15:19

Ik vind het heel erg leuk. Ik zal eens kijken of ik een beknopte opsomming kan geven van wat er te beleven valt...

Paardenspektakel:
Lawson reining trophee
stunt rijden
Mexicaanse charro's
wild west show
Indianen te paard
barrel races

Verder zijn er geloof ik circa 150 stands met "westerngear" zoals kleding, paardenspullen, sieraden etc. Vaak zijn er ook van die mooie "indianenwinkeltjes" zeg maar...

Er zijn powwow dansdemonstraties, komen verschillende Indianen dansgroepen over uit de VS en er is natuurlijk ook linedancing. Kortom, erg leuk (vind ik tenminste)

Dits is de beknopte versie *grinnik* Er valt echt genoeg te beleven om een hele dag gezellig bezig te blijven hoor. Enne...tegen die tijd wel even laten weten welke dag je gaat natuurlijk! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 22:34

Tja, ik vind het idd ook wel meevallen met dat linedancen. Het klinkt alsof er best een paar leuke paardenshows zullen zijn dit jaar, en ik ga zeker ook voor de stands (geld uitgeven!!!) en de indianen... Kwijl Dat vind ik minstens net zo leuk als het western rijden. Die powwow dansen vind ik zo ongelooflijk knap! En dan al die mooie dingen die ik voor Escala en mezelf kan kopen...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 12:15

Joehoeee...iedereen die gaat...meeten???!!!!!!! Haha! Oftewel...weten jullie al welke dag jullie gaan? Ik denk dat ik jullie maar eens ga bestoken met pb-tjes...gezellig...(vind ik dan iig...nog even afwachten wat jullie daar van vinden natuurlijk... Knipoog )

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 19:20

Hoi,
Ik heb begrepen dat alle onderdelen op beide dagen te zien zullen zijn, alleen wordt de finale om de lawson reining trophee zondag verreden. Haha! Ik ga zelf zaterdag, vind ik persoonlijk leuker omdat dat de eerste dag is en het wat langer duurt, tot 22:00 ipv 19:00, gezellig toch... Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 18:57

Het is goed te lopen vanaf het station hoor Marcella. Haha! 10 minuutjes denk ik, staat aangegeven en anders gewoon de mensen met cowboyhoeden en laarzen volgen...*grinnik*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaraatje en 13 bezoekers