Update meeting Leende 23 dec

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:32

Nou, ik heb iig al een trailer geregeld, dus we kunnen zeker komen met Dreamer (van Jac).

Vandaag weer voor het eerst na drie weken rust (en na de behandeling van de osteopaad vorige week) op Gsus buiten wezen stappen. Mijn beesje was weer harstikke lief en braaf.

Ik sta nu al versteld van de verandering in mijn paard. Hij loopt nu gewoon heel anders! Veel krachtiger en soepeler lijkt wel. Bovendien schoot zijn been al de eerste dag na de behandeling veel minder vaak en minder ernstig 'op slot'... ik kan nu weer relaxed zonder gevaar zijn achterhoefjes uitkrabben Knipoog

Nu maar afwachten hoe het verder gaat, ik doe het rustig aan... ik hoop dat het goed genoeg blijft gaan om hem de 23ste mee te nemen ook al zal hij niet veel mogen doen. Maar ik ga ook niet om hem te showen (hij ziet er niet uit op het moment ook trouwens Knipoog ) maar voor de trailer en 'enge vreemde bak' ervaring.

Het is ook nog niet zeker of Monique Mertens kan komen.


Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 23:27

Helaas pindakaas, maar Monique zit in schotland de 23ste, dus ze kan ons niet verblijden met haar aanwezigheid...


Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:59

Inderdaad Karin Monique komt toch! Gezellig hoor Lachen

Ik heb besloten om Gsus toch maar niet mee te nemen, het gaat nu best goed met hem, maar ik wil geen terug slag riskeren. En nu er een plekje vrij is, naast Dreamer op de trailer, gaat mijn zus misschien mee met haar fries Oebele, die ook western gereden wordt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers