Elephant cutting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Elephant cutting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 18:06

Afbeelding

Kwam deze foto tegen...
Of het hier om een getruukte foto gaat of niet, ik heb echt in een deuk gelegen! *LOL* *LOL* *LOL*

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:28

Dit is geen getruukte foto, heb hem al vaker gezien en volgens mij heeft er een paar jaar geleden in de nrha reiner een artikel over in gestaan. Hij is echt heel gaaf Haha!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

doc tari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:46

als ik mij niet vergist is dit doc tari die er bekend om stond om met "vreemde"dieren cutting te doen!
het is in iedergeval leuk om te zien.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:48

dat is nog eens wat,cutting met een olifant,zou ik heel graag willen zien.Volgens mij lig je echt in een deuk als je een babyolifant de bak in ziet komen Haha! [/list]

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:59

Hahahaha idd leuke foto cassidy *LOL*

zo te zien aan zijn gezicht vind de ruiter het olifantje ook wel schattig Haha! Foto ziet er idd wel echt en niet getruukt uit

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 00:58

Ik heb wel eens gehoord dat er in Amerika een wedstrijd is geweest waar ze een olifant als trailobstakel in de ring hadden staan. Ik zou wel eens willen weten hoe een doorgewinterd trailpaard daarop zou reageren! *LOL* *LOL* *LOL* Ik denk dat de paarden niet weten wat ze zien!

Op de Kalverhoek schijnen ze ook wel eens een varken als trailobstakel te hebben gehad (in tijden van de eigenaar Martin van den Dungen) waar ook menig trailpaard ab-so-luut niet langs wilde!

knor knor!

*LOL* *LOL* *LOL*

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:16

Oh nee he.... Boos! Breng ze nu niet op ideeen!!!

Straks gaan ze naast de gebruikelijke pionnen echt varkens in het parcours opnemen.
Dan gaat Banish straks die pionnen bij dat varken brengen en wil ie met um spelen.....

Het wordt ons op die manier ook wel steeds moeilijker gemaakt haha
Nou, ik ga naast mijn "anti-pionnen-training" ook maar aan "anti-varkens-training" beginnen dus. :p